Президент України Петро Порошенко, ймовірно, вирішив не поспішати з повноцінним запуском своєї президентської кампанії, щоб не допустити фальстарту.
Таку думку в інтерв'ю "Апострофу" висловив психолог і експерт з невербальної комунікації Валентин Кім.
Він вважає, що на даний момент рекламна кампанія Порошенко викликає "здивування і острах".
"Його рекламна кампанія - дуже дивна. Перша емоція, яку викликає його рекламна кампанія - це здивування і острах, тому що настільки мало всього. Вона - дуже бідненька", - говорить експерт.
Він зазначає, що складається думка, що "вона зроблена в режимі економії ресурсів".
"Білборди, які ми бачимо, його триєдиний слоган "Мова, віра, церква" - це дуже біднувато, тому що інші кандидати використовують набагато ширший спектр", - підкреслив Кім.
Разом з тим він допускає, що саме в цьому і полягає план Порошенко, який, ймовірно, дотримується своєї стратегії 2014 року і включиться у виборчу кампанію "на самих останніх стадіях".
"А ось маса кандидатів, які вже зараз запустили свої політичні реклами, допустили фальстарт, вони розкрили карти відразу, і порядок денний змінюється дуже швидко, і міняти свої політичні меседжі, ще до того, як навіть почалася політична кампанія, дуже важко. У цьому плані Порошенко у виграшній позиції, і це показує, що він - людина, яка вміє чекати і вичікувати", - підкреслює Кім.
Він також допустив, що в своїй кампанії президент повернеться до тези "Зберегти країну", еволюційно перейшовши "до наступного етапу "Ми зберегли".
"Він хоче це констатувати, а його ключовий меседж ми ще побачимо пізніше", - переконаний психолог.
Детальний аналіз щодо особистості Порошенко читайте в матеріалі "Апострофа": Людина внутрішнього конфлікту: відомий психолог розшифрував жестикуляцію Порошенко.