Знаменитий в Україні фейк російської пропаганди про розіп'ятого на Донбасі хлопчика виявився майже невідомим на Заході.
Про це повідомила журналістка, співзасновник проекту Stopfake Ольга Юркова, яка розповіла цю історію в рамках конференції TED в Ванкувері, пише "Громадське".
"Я була здивована, наскільки мало людей знає про цю нашу історію. В Україні всі дивувалися, чому я включила її у свою промову. Ще 4 роки тому всі про неї знали, а тепер це щось застаріле. На Заході це не всім відомо. Там так не цікавляться Україною, як нам хотілося б. Ця історія просто шокувала всіх", - розповіла Юркова.
За її словами, увесь подальший тиждень конференції до неї підходили різні люди і питалися, що можна зробити для України.
Також вона зауважила, що російська пропаганда зараз сильно еволюціонувала.
"Якщо спочатку це були відверті фейки — розіп'ятий хлопчик або ділянка землі та двоє рабів, яких буцімто отримує кожен український військовий за участь у війні, — тепер це більш вишукані речі. На них купуються навіть українські журналісти. Що Україна — це failed state, держава, яка не відбулася, що на нас ось-ось чекає дефолт. Що Європа хоче відмовитися від України … Пропагандистський рецепт — трохи правди, трохи напівправди і трохи повної неправди. Повну неправду не сприймають, коли її розповідати в лоб", - резюмувала журналістка.
Як повідомляв "Апостроф", раніше росЗМІ упіймали на фейку про нові путінські винищувачі.