Після введення в Україні карантину, який передбачає самоізоляцію і обмеження пересування, на українському авторинку збільшився продажів нових автомобілів на 74% в порівнянні з докарантинним тижнем.
За даними AUTO-Consulting, найбільше зростання відмічене в бюджетному сегменті.
Продажі минулого тижня у цілого ряду таких брендів фактично подвоїлися.
Експерти стверджують, що в цьому випадку зіграли свою роль коливання гривні, маркетингові акції у операторів, а також загальний ажіотаж через чутки про майбутній дефіцит автомобілів. На цій хвилі низка операторів фіксували навіть зростання продажів на 30-90-121%. Лідером із зростання продажів стала Renault.
Однак, після того, як в зв'язку з карантином автосалони почали переходити на продаж (вірніше на консультації) в онлайн, очікується значний спад продажів на автомобільному ринку.
Як повідомляв "Апострофа", в Києві, де через коронавірус ввели режим НС, люди добираються на роботу у всіляких захисних костюмах, аж до протигаза.