У понеділок, 29 червня, німецький виробник автомобілів BMW поміняв свій аватар на сторінці в Facebook, додавши в свій логотип всі кольори веселки. Таким чином марка вирішила виступити на підтримку ЛГБТ+ руху і відзначити "Місяць гордості".
Як пише "Апостроф", про це стало відомо з сторінки Facebook компанії.
Разом зі зміною логотипу BMW залишило послання щодо свого рішення, в якому вказало, що ніхто не повинен піддаватися насильству: "У BMW ми живемо різноманітністю. Ми віримо у відкрите суспільство, в якому ніхто не повинен зазнавати переслідувань, ніхто не повинен бути в вигідному або невигідному становищі через походження, кольору шкіри, релігії, статі, віку або здібностей. Ми всі люди, об'єднані чистим задоволенням від водіння. Ні в нашій компанії, ні на наших сторінках в соціальних мережах немає місця ненависті або неповаги. Говорячи так ми закликаємо всіх коментувати і діяти шанобливо і доброзичливо ".
Відзначимо, що не всі користувачі відразу зрозуміли посил німецького виробника і почали жартувати з приводу зміни логотипу.
Як писав "Апостроф", червень вважається місяцем ЛГБТ-прайду, і багато організацій в усьому світі проводять кампанії на підтримку громадянських прав представників спільноти. Дитячий канал Nickelodeon зробив це найнесподіванішим чином, розкривши орієнтацію Губки Боба. Вони повідомили, що відомий персонаж дитячого мультика - гей.