Все ближче зима, саме час зайнятися підготовкою свого автомобіля до холодного сезону.
Про те, як це зробити, пише "Дніпро Оперативний".
Обігрів. Необхідно переконатися, що в автомобілі справна система обігріву - пічка, обігрів стекол і дзеркал.
Двигун. Взимку навіть дрібні несправності двигуна можуть призвести до проблем. Тому потрібно провести його повну діагностику.
Гума. Вчасно поставте зимову гуму.
Акумулятор. Перевірте стан акумулятора: огляньте клеми, щоб не було окислення і дефектів, виміряйте напругу, проконтролюйте рівень електроліту.
Масло. В ідеалі, масло перед зимою потрібно залити нове. Щонайменше необхідно переконатися, що воно не загусло.
Паливо. Небажано в мороз їздити "на лампочці". Перепад температур призводить до появи конденсату, і він зі стінок бака потрапляє в паливну систему.
Скло. Переконайтеся в хорошому стані склоочисників. Залийте в бачок омивача зимову "незамерзайку".
Гальма. Обов'язково проведіть діагностику гальмівної системи, налаштуйте регулятор, при необхідності замініть колодки.
Підвіска. Хороше зчеплення з дорогою забезпечує безпеку. За це відповідає підвіска, тому важливо перевірити стан амортизаторів і стійок.
Як підготувати авто до зими "для чайників"
Для тих, хто не особливо розбирається в тонкощах роботи всіх систем автомобіля найкращим рішенням буде чергове ТО у фахівців.
Однак все одно, про деякі речі для підготовки машини до зими доведеться подбати самостійно.
Замініть гуму на зимову.
Замініть звичайні килимки в салоні на такі що мають форму корита - талий сніг зі взуття не зіпсує салон.
Замініть рідину в бачку омивача на зимову "незамерзайку".
Змастіть замки, петлі та ущільнювачі. У сильний мороз замки можна обробити спеціальним аерозолем.
Огляньте кузов і зафарбуйте відколи й подряпини.
При митті машини не забувайте замовляти обробку воском.
У багажнику в холодну пору року повинні бути:
- рукавички
- лопата
- пачка солі
- скребок для льоду і щітка
- трос для буксирування
- дроти-крокодили
- запасна рідина в стеклоомивач.
Раніше "Апостроф" публікував список моделей машин з дуже низьким рівнем антикорозійної стійкості.