Експерти назвали 10 крутих спортивних автомобілів із заднім приводом, які користуються заслуженим визнанням, але залишилися маловідомими.
Про це пише hotcars.com.
Matra Murena
Matra Murena була блискучим спортивним автомобілем, спочатку розробленим в 1970-х роках як Bagheera. Murena була оновленою моделлю, представленої в 1980 році, і мала досить звичайний 2,2-літровий двигун середньої установки. Matra були першим брендом, яка вибудувала серійний автомобіль із середнім розташуванням двигуна.
Tommykaira ZZ
Цей маленький японський автомобіль схожий на ще більш легкий і швидкий Lotus Elise. При вазі всього 1433 фунта він був оснащений 2,0-літровим двигуном Nissan I4, яка проводила 190 к.с. ZZ здатний розганятися до 100 за 4,0 секунди і розвивати максимальну швидкість 150 миль на годину.
Bristol Blenheim
Більшість моделей Bristol залишалися у виробництві протягом десятиліть і мало оновлювалися протягом всього терміну служби. Bristol Blenheim був модифікацією 603-го, представленого в 1976 році. З 5,9-літровим двигуном Chrysler V8 виробництво Blenheim тривало до 2011 року. Це був британський маслкар з заднім приводом, який пропонував неймовірний рівень розкоші і вишуканості.
Bitter SC
Bitter SC заснований на скромному Opel Senator і представляв собою стильне німецьке спортивне купе, представлене в 1979 році. Пропонувалося два двигуна. 3,0-літровий I6 не володів характеристиками, відповідними зовнішньому вигляду купе. Варіант 3,9-літрового двигуна I6 володів більшою продуктивністю і в цілому був краще.
Marcos Mantis
Mantis був представлений в 1997 році і вироблений в дуже невеликих кількостях. Фактично, був випущений всього 51 екземпляр. Використовуючи 4,6-літровий двигун V8 від Ford, Mantis в стандартній комплектації видавав 350 к.с. Була запропонована модель GT з нагнітачем Vortech, потужність якого збільшилася до 500 л.с.
Isuzu Piazza
Перші Isuzu Piazza були особливо хорошими автомобілями. Їм не вистачало витонченості в управлінні, щоб дозволити водієві отримати максимум задоволення від 150 к.с., пропонованих 2,0-літровим турбомотором. Після того, як Lotus розробив керованість для більш пізніх моделей, Piazza стала зручнішою машиною для водіння. Ці пізніші автомобілі як і раніше відомі своєю керованістю і є популярними сучасними класичними спортивними автомобілями.
Vauxhall XV220 Turbo
Заснований на культовому Lotus Elise, Vauxhall VX220 Turbo чомусь не має такої популярності, як Elise. Проте, у нього був, можливо, кращий двигун: 2,2-літровий двигун з турбонаддувом потужністю 197 к.с. в автомобілі, який важить менше 2000 фунтів.
Noble M12-GTO
Мотор автомобіля видає більше 300 к.с. в стандартній комплектації і більше 400 к.с. в моделі M400 і має велику потужність. Вважається, що водій Noble M12-GTO відчуває досвід управління одного з кращих з коли-небудь створених автомобілів. Вага в 23 307 фунтів зробив його шалено швидким як в прискоренні, так і в управлінні.
Alpine A610
Alpine зробила один з кращих автомобілів із заднім приводом в управлінні всіх часів. A610 може стати конкурентом Porsche 911 за свої гроші з встановленим ззаду 3,0-літровим V6. В автомобілі використовувалися панелі кузова зі скловолокна для зниження ваги і відмінної керованості.
Maserati Shamal
Maserati BiTurbo - відомий спортивний автомобіль класу люкс. Представлений в 1981 році, він був розроблений, щоб конкурувати з BMW 3-ї серії. Однак Shamal - набагато більш рідкісний автомобіль, було випущено всього 369 екземплярів. Маючи 3,2-літровий двигун V8, Shamal виробляв 326 к.с. і став флагманським спортивним автомобілем Maserati. З доданою активною підвіскою Shamal управлявся так само добре, як і прискорювався.
Раніше "Апостроф" писав про кращі бюджетні автомобілі за сукупністю споживчих якостей: місткість, оснащеність, практичність.