"ПриватБанк" протягом декількох днів двічі змінив PIN-код зарплатної картки співробітниці Державної податкової служби Наталії Хоменко. Клієнтка банку дізналася про це, коли не змогла зняти свої кошти в банкоматі.

Що це означає і як себе вести в таких випадках розповідає РБК-Україна.

У фінансовій установі підтвердили, що банк може змінити PIN-код, але при цьому клієнту на пов'язаний номер відправляють СМС.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Це відбувається з метою збереження коштів, якщо ви користуєтеся підозрілими банкоматами. Варто користуватися новим PIN-кодом, який надійшов вам в СМС", - розповіли в "ПриватБанку".

Якщо емітент карти змінив PIN-код це означає, що вона використовувалася в банкоматі або терміналі, на якому було виявлено скіммер (або шиммер) - електронний пристрій, що дозволяє шахраям отримати інформацію про карту.

Раніше ми писали, що під виглядом співробітників "Приватбанку" злочинці просять клієнтів банку встановити мобільний додаток, щоб отримати віддалений доступ до смартфона.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА