Пасажирка "Укрзалізниці", яка почала продавати квитки через Viber і Telegram, розповіла про некомфортну поїздку в регіональному поїзді. У вагоні було дуже жарко і багато хто був без масок.
Про це в Facebook написала Інна-Маруся Колесник.
"Я подумала, що Укрзалізниця просто хоче запекти в вагоні пасажирів під соусом. Які там маски! Ви про що", - емоційно пише жінка.
Вона додала, що весь 9-й купейний вагон 772 потягу сполученням Хмельницький-Київ був забитий безбілетниками. При температурі в вагоні +30 С, пасажири сиділи в куртках на власних сумках по всьому проходу вздовж вагона. Вікна були закриті, що сприяє передачі вірусу.
Крім того, пасажирці видали мокру постіль і на довершення до всього поїзд прибув на вокзал в Києві з запізненням на 50 хвилин.
При цьому, коли жінка зателефонувала на гарячу лінію і запитала, чи повернуть їй гроші за поганий сервіс і моральну шкоду, оператор відповіла, що ні, оскільки пасажирка не постраждала.
"Сиджу в "настрої". Виявляється, треба було сильно постраждати для початку. А то що там безбілетники, мокра постіль і відсутність масочного режиму з запізненням", - резюмувала автор публікації.
Як повідомляв "Апостроф", нещодавно відома українська актриса Римма Зюбіна також поділилася негативними враженнями від поїздки в поїзді "Укрзалізниці". Її обурила відсутність комфортних місць для сидіння в вагоні "Інтерсіті" та куріння в тамбурах, через яке в вагонах нічим дихати.