Створення електронних лікарняних відбувається автоматично для тих пацієнтів, яких було ідентифіковано системою як застрахованих осіб. У такому разі зазвичай надходить SMS на контактний номер.
У Міністерстві соціальної політики України розповіли що робити, якщо повідомлення не надійшло.
Відсутність SMS ще не говорить про те, що лікарняний не створено, тому не треба хвилюватися.
Однією з причин такої ситуації може бути відсутність контактного телефонного номера в особистому кабінеті на веб-порталі Пенсійного фонду.
Слід авторизуватися на сайті portal.pfu.gov.ua з використанням електронного цифрового підпису або BankId і перевірити, чи створено е-лікарняний. Також в особистому кабінеті є можливість оновити контакти та дозволити надсилати повідомлення.
Раніше ми розповіли, як оформити електронний лікарняний та на що потрібно звертати увагу.