Створення електронних лікарняних відбувається автоматично для тих пацієнтів, яких було ідентифіковано системою як застрахованих осіб. У такому разі зазвичай надходить SMS на контактний номер.

У Міністерстві соціальної політики України розповіли що робити, якщо повідомлення не надійшло.

Відсутність SMS ще не говорить про те, що лікарняний не створено, тому не треба хвилюватися.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Однією з причин такої ситуації може бути відсутність контактного телефонного номера в особистому кабінеті на веб-порталі Пенсійного фонду.

Слід авторизуватися на сайті portal.pfu.gov.ua з використанням електронного цифрового підпису або BankId і перевірити, чи створено е-лікарняний. Також в особистому кабінеті є можливість оновити контакти та дозволити надсилати повідомлення.

Раніше ми розповіли, як оформити електронний лікарняний та на що потрібно звертати увагу.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА