У Мінсоцполітики розповіли, що потрібно робити, якщо при створенні е-лікарняного з'являються помилки.
Про це інформує пресслужба відомства.
Зазначається, що найчастіше помилки пов’язані з ідентифікаційними даними.
Інформація щодо пацієнта завантажується з реєстру пацієнтів у медичний висновок автоматично і співпадає з даними, зазначеними у декларації із сімейним лікарем. Якщо ідентифікаційні дані пацієнта, зазначені у декларації, не співпадають із даними у реєстрі застрахованих осіб – е-лікарняний не буде створено. Часто такі помилки пов’язані із застарілою інформацією, яка не була вчасно оновлена.
У Мінсоцполітики рекомендують прискіпливо перевіряти всі дані та внести корективи – е-лікарняний буде створено після усунення неточностей.
"Найкраще завчасно перевіряти правильність внесення інформації і оперативно повідомляти лікаря і роботодавця про всі зміни. Також е-лікарняний може не бути сформовано через відсутність інформації про трудові відносини або її недостовірність – у такому випадку роботодавець має подати відповідний податковий звіт, його уточнення або повідомлення про прийняття працівника на роботу", - пояснили у міністерстві.
Нагадаємо, створення електронних лікарняних відбувається автоматично для тих пацієнтів, яких було ідентифіковано системою як застрахованих осіб. У такому разі зазвичай надходить SMS на контактний номер.