RU  UA  EN

Субота, 4 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

4 травня

Всі новини

Українці масово скаржаться на проблеми із COVID-сертифікатом у "Дії": що робити

У Національній службі здоров'я України розповіли, з яких причин українці найчастіше не можуть згенерувати цифрові сертифікати про вакцинацію.

Про це повідомляє "Громадське Радіо".

За словами Дмитра Черниша, директора департаменту розвитку електронної системи охорони здоров'я НСЗУ, проблеми зазвичай виникають, якщо при вакцинації в базу не одразу вносять дані або роблять це з помилками.

"Часто виникають проблеми, коли під час вакцинації були неправильно внесені дані. Тобто в пункті щеплення дані про першу та другу дозу мають бути внесені до тієї ж медичної картки пацієнта. Також досить часто "Дія" каже, що не знайдено запису про вашу вакцинацію. Це може бути тому, що лікар не в той же день вніс запис про вакцинацію, або була допущена помилка, наприклад, у серії вакцини", - розповів Черниш.

Він також додав, що на сьогоднішній день згенеровано 5 мільйонів ковід-сертифікатів, при цьому 10 тисяч людей поскаржилися на неможливість отримати документи.

Що робити у такій ситуації

Необхідно звернутися до пункту вакцинації або лікаря, який робив вам щеплення, і попросити виправити дані. Знайти лікаря можна за допомогою довідки, яку видають під час вакцинації, - у ній зазвичай вказують, який лікар проводить вакцинацію.

Також можна звернутися за допомогою до сімейного лікаря – він може подивитися у системі, хто вносив дані. Якщо ж ви записувалися через сайт Helsi, то у розділі "Медкарта - Мої вакцинації" можна побачити дані лікаря.

Раніше ми писали, що дасть українцям цифровий сертифікат про одужання.