У п'ятницю, 26 листопада, стартує найбільший розпродаж у світі – Чорна п'ятниця-2021, що триватиме до понеділка. Америка відкрила для всього світу знижковий день, у мережі часто з'являються відео величезних натовпів біля американських магазинів, які отримали назву – Чорна п'ятниця або Black Friday. Як не одурманитися і не потрапити на хитрощі вмілих маркетологів.

Про це повідомляє BankNN.ru.

Найбільші хитрощі розпродажів

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Знижки та розпродажі - психологічні та маркетингові хитрощі, які можуть принести вигоду та шкоду. Які хитрощі застосовують маркетологи, щоб ми робили покупки.

  • Метод неокругленої ціни при встановленні ціни у 25 990 гривень покупець може сприймати її швидше як 25 000 гривень, ніж 26 000.
  • Завищення середньоринкової ціни та велика знижка - продавець вказує знижку, наприклад, у 50%, а вартість товару – 10 000 гривень. При цьому аналогічний товар можна купити за менші гроші, тоді й реальна знижка буде не такою значною. Продавець може додатково поспішати покупця обмеженим терміном знижки.
  • Знижений товар під виглядом знижки - пошкоджений, прострочений або близький до цього продукт часто пропонується зі знижкою. Продавець зобов'язаний сповістити покупця у тому, що товар уцінений.
  • Переплата за супутній товар – черевики коштують за 3000 гривень. На них діє знижка у 10%, тобто економія становитиме 300 гривень. При цьому покупцю запропонують купити крем для взуття за 250 гривень, хоч його середньоринкова ціна — 100 гривень.
  • Реклама від блогерів – популярна особистість допоможе виділити конкретний товар та підігріти до нього інтерес. Але його вартість може виявитися вищою.

Як уникнути покупок на емоціях

Похід у магазин у день Чорної п'ятниці має бути для вас звичайнісіньким. Важливо: не беріть виключно готівку, так ви бачитимете, скільки витратите. Вдома ви маєте чітко зрозуміти, що саме вам потрібно придбати. Купуйте потрібну вам річ!

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Психолог дала кілька рекомендацій, які допоможуть отримати знижку:

  1. Не показуйте гостру потребу в речах або продукті. Якщо ви маєте намір купити товар зі знижкою, не кидайтеся до нього зі словами: "Ну, нарешті я це знайшов!". За такого розкладу продавець не знизить ціну.
  2. Не сперечайтеся з продавцем, не заважайте йому в бажанні допомогти вам.

Згідно з дослідженнями нейрофізіологів, витрата грошей викликає у людини такі ж відчуття, як і фізичний біль. Що менше грошей ми витрачаємо, то менше болю ми відчуваємо. Знижка — та сама витрата, але з меншим болем.

Раніше "Апостроф" писав про 9 цікавих фактів про "Чорної п'ятниці".