У п'ятницю, 26 листопада, стартує найбільший розпродаж у світі – Чорна п'ятниця-2021, що триватиме до понеділка. Америка відкрила для всього світу знижковий день, у мережі часто з'являються відео величезних натовпів біля американських магазинів, які отримали назву – Чорна п'ятниця або Black Friday. Як не одурманитися і не потрапити на хитрощі вмілих маркетологів.
Про це повідомляє BankNN.ru.
Найбільші хитрощі розпродажів
Знижки та розпродажі - психологічні та маркетингові хитрощі, які можуть принести вигоду та шкоду. Які хитрощі застосовують маркетологи, щоб ми робили покупки.
- Метод неокругленої ціни – при встановленні ціни у 25 990 гривень покупець може сприймати її швидше як 25 000 гривень, ніж 26 000.
- Завищення середньоринкової ціни та велика знижка - продавець вказує знижку, наприклад, у 50%, а вартість товару – 10 000 гривень. При цьому аналогічний товар можна купити за менші гроші, тоді й реальна знижка буде не такою значною. Продавець може додатково поспішати покупця обмеженим терміном знижки.
- Знижений товар під виглядом знижки - пошкоджений, прострочений або близький до цього продукт часто пропонується зі знижкою. Продавець зобов'язаний сповістити покупця у тому, що товар уцінений.
- Переплата за супутній товар – черевики коштують за 3000 гривень. На них діє знижка у 10%, тобто економія становитиме 300 гривень. При цьому покупцю запропонують купити крем для взуття за 250 гривень, хоч його середньоринкова ціна — 100 гривень.
- Реклама від блогерів – популярна особистість допоможе виділити конкретний товар та підігріти до нього інтерес. Але його вартість може виявитися вищою.
Як уникнути покупок на емоціях
Похід у магазин у день Чорної п'ятниці має бути для вас звичайнісіньким. Важливо: не беріть виключно готівку, так ви бачитимете, скільки витратите. Вдома ви маєте чітко зрозуміти, що саме вам потрібно придбати. Купуйте потрібну вам річ!
Психолог дала кілька рекомендацій, які допоможуть отримати знижку:
- Не показуйте гостру потребу в речах або продукті. Якщо ви маєте намір купити товар зі знижкою, не кидайтеся до нього зі словами: "Ну, нарешті я це знайшов!". За такого розкладу продавець не знизить ціну.
- Не сперечайтеся з продавцем, не заважайте йому в бажанні допомогти вам.
Згідно з дослідженнями нейрофізіологів, витрата грошей викликає у людини такі ж відчуття, як і фізичний біль. Що менше грошей ми витрачаємо, то менше болю ми відчуваємо. Знижка — та сама витрата, але з меншим болем.
Раніше "Апостроф" писав про 9 цікавих фактів про "Чорної п'ятниці".