На державний "ПриватБанк" поскаржилися через відмову у переоформленні банківської картки. Видавати нову картку відмовилися клієнтові, який постраждав від шахрайських дій.
Про це сам клієнт "ПриватБанку" написав на фінансовому порталі "Мінфін".
Як розповів користувач, днями заблокували соціальну карту дитини через шахрайські дії, проте відкрити нову не вдалось через "обмеження в обслуговуванні". Клієнт наголосив на тому, що хоче знати підставу, через яку "ПриватБанк" не відкриває і не дає замінити картку.
На що у фінустанові пообіцяли з'ясувати деталі ситуації, а скаргу передали фахівцям.
Як раніше повідомляв "Апостроф", мобільний додаток банку Приват24 оновить функціонал дистанційного управління депозитами. З'явиться послуга надання кредитів на придбання автомобілів та кредитування на купівлю вживаних автомобілів також за допомогою додатку, який буде доступний як на базі Android, так і на iOS.