Мобільний оператор "Київстар", у роботі якого у четвер, 3 лютого, стався масштабний збій, вибачився за незручності та пообіцяв компенсації для постраждалих абонентів.
Про це повідомляється на Facebook-сторінці Kyivstar.
"Ми вибачаємося за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити сервіс... Ми передбачили компенсації для абонентів, які зіткнулися з такими складнощами. Вони будуть нараховуватися автоматично", - сказано в повідомленні.
Зазначається, що роботу мобільного зв'язку було відновлено о 10:30.
Нагадаємо, абоненти "Київстар" не могли здійснювати дзвінки, їм повідомляли, що нібито на рахунку недостатньо грошей. Також неможливо було поповнити баланс. Також недоступні були функції перевірки рахунку за номерами *110# і *111#. Не працював мобільний додаток, неможливо було зв'язатися з оператором.
Як розповідав "Апостроф", в Україні почали зростати тарифи на інтернет-послуги. Провайдери попереджають, що подорожчання буде й надалі. Причиною цього є підвищення витрат на кабелі та енергоносії.