RU  UA  EN

Неділя, 28 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

28 квітня

Всі новини

Термінал ПриватБанку "вкрав" гроші: українець потрапив у незвичну ситуацію - що кажуть у банку

При поповненні розрахункового рахунку через термінал ПриватБанку система дала збій, а гроші не зараховувалися на картку. У банку порекомендували звернутися в чат підтримки й сформувати заявку на повернення коштів.

Про ситуацію стало відомо з розділу "Відгуки" на сайті Мінфіну.

Людина внесла в термінал самообслуговування від ПриватБанку 1750 гривень, щоб поповнити розрахунковий рахунок картки іншого банку, після чого стався збій, і з'явився номер "гарячої лінії". Однак номер цієї людини не був зареєстрований у Приваті, через що її не з'єднали з оператором.

"Щойно при внесенні 1750гр у термінал самообслуговування вкрали гроші. Я не є клієнтом банку. Карти Привату ніколи не було. При внесенні на розрахунковий рахунок готівки, що написали, що стався збій, зверніться на гарячу лінію 3700. Але так як мій номер не зареєстрований у Приваті, з оператором з'єднувати не хоче. Ось таке шахрайство. Бігти на інший кінець міста і стояти в черзі, доводити, що це мої гроші, я не можу фізично, бо хворію", - написав користувач під ніком zxcvb98.

На цей коментар ПриватБанк відреагував та порадив написати в підтримку чату на сайті, де працівники банку могли б зробити заявку на повернення коштів. Уточнення: для повернення грошей людині потрібно оформити картку ПриватБанку.

"Якщо ви не являєтесь нашим клієнтом — то для вирішення даного питання радимо звернутися в підтримку чата на сайті: pb.ua/chat, де наші фахівці зможуть сформувати заявку на повернення коштів. Також, вам потрібно оформити картку банку, щоб ми могли повернути гроші ідентифікованій особі, яка проводила операцію. Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку", - відповіли представники банку.

Раніше "Апостроф" повідомляв, що клієнт великого українського банку поскаржився на втрату грошей. Банк запропонував вирішення проблеми.