Клієнт Monobank поскаржився на банк, оскільки йому не надіслали важливі повідомлення про зміни в роботі фінустанови, через що він втратив гроші. Після скарги йому відшкодували збитки.
Про свою ситуацію клієнт розповів на сайті Мінфіну.
Монобанк не сповістив клієнтів, що коли вони поповнюють свої картки готівкою через термінали Приватбанку, то втрачають можливість компенсації комісії (кешбек).
"У додатку Monobank до вас не приходять важливі повідомлення — і це приводить до втрат. Замість важливих повідомлень приходять неважливі. У мене є повідомлення "Ви крутіший ніж 30% наших клієнтів. А повідомлення "Ми припиняємо нараховувати кешбек після поповнення через термінали Приватбанку" немає", - написав клієнт.
Він зауважив, що багато людей, які поповнюють картку Моно через Приват не знають, що комісію за це вже не повертають, тоді як Приватбанк збільшив її у 4 рази.
У відповідь Monobank зазначив, що надіслав повідомлення клієнтам, які часто в останній час (перед змінами) поповнювати картки Моно за допомогою терміналу ПриватБанку. Також банк погодився відшкодувати клієнту його втрати.
"Ми аналізуємо всі операції по клієнту та стараємося надсилати лише важливу інформацію та інформацію про оновлення додатку, оскільки з'являються нові послуги та функції. Розуміючи, що вам не було відправлено повідомлення та ви не знали про зміни, ми здійснили компенсацію за нашими старими умовами на рахунок кешбеку", - відповіли в Monobank.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що українці скаржаться на крадіжку грошей із кредиток Приватбанку.