Майже місяць тому одному з бійців ЗСУ, який захищає Харківську область на передовій, ПриватБанк, який обмежив видачу валюти, заблокував можливість переказувати кошти, вимагаючи виписки за картками та походження коштів.
Про ситуацію з актуалізацією даних повідомив на профільному форумі сайті "Мінфін" товариш по службі постраждалого клієнта під ніком Slovoprvmsk.
За словами військовослужбовця, на карту ПриватБанку нараховувалася не лише зарплата, а й кошти з букмекерської контори.
"Мало того, що банку в онлайн-режимі не змогли передати виписки, так ще й після відвідування відділення, куди вдалося вибратися тільки через пару тижнів, в районі кількох годин пояснювати, звідки кошти, на що була дана відповідь, що заявка обробляється", - зазначається у скарзі.
Після регулярних дзвінків у банку спочатку відповіли, що заявку буде оброблено протягом тижня, а потім знову перенесли терміни розгляду.
Читайте: У пенсіонерки вкрали з картки ПриватБанку 74 тисячі гривень: як не потрапити на схему шахраїв
"Браво, ПриватБанк, може нам і рідну неньку захищати може в п'ятницю, а може й у понеділок?", - пише обурений Slovoprvmsk.
У службі підтримки ПриватБанку відповіли, що банк є суб'єктом первинного фінансового моніторингу та зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку та у процесі їх проведення. У разі виникнення питань власник картки може самостійно звернутися на підтримку, а надати інформацію щодо звернення третіх осіб банк не має права.
Зазначимо, що на зверненні є плашка "проблема вирішена", що означає, що конфліктна ситуація вирішилася.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, як шахраї обкрадають українців від імені ПриватБанку.