Українцям пояснили алгоритм дій на випадок відсутності електропостачання у будинку більше 6-7 годин.
Про це розповів генеральний директор компанії YASNO Сергій Коваленко під час телемарафону "Єдині новини".
Читайте також: Повний блекаут неможливий: коли Україна зможе повернутися до планових відключень світла
За його словами, якщо в оселі довго немає електроенергії, потрібно:
- Спочатку перевірити, чи не сталося локальної аварії в будинку.
- Для цього на сайті YASNO потрібно просто ввести свою адресу. У випадку аварії - про це буде сповіщено на сайті.
- Якщо електроенергії немає через аварію, то можна звернутися до ЖЕКу чи ОСББ, де має бути свій контакт з мережами.
- За відсутності аварії потрібно переглянути графік відключень.
- Якщо електроенергії немає близько 6-7 годин та діють екстрені відключення, необхідно написати у приватні повідомлення представникам енергомереж у соцмережі Facebook.
- Телефонувати у колл-центри чи мережі марно, адже у них немає по кожній з адрес даних.
"Під час екстрених відключень першого дня за одну хвилину ми отримували по 6-7 тисяч дзвінків. Але треба розуміти, що колеги в колл-центрах не знають інформації, у них немає по кожній адресі даних. Тому якщо 6-7 годин немає світла і немає аварій - треба написати в приватні свою адресу, і колеги візьмуть заявку в роботу", - наголосив Сергій Коваленко .
Раніше "Апостроф" повідомляв, що українці у деяких випадках можуть вимагати перерахунку суми у комунальних платіжках.