У компанії "Київстар" після збою на тлі масштабної хакерської атаки дали рекомендації українцям, що робити у разі подальших проблем після відновлення мережі.
Про це інформує пресслужба компанії у Facebook.
Читайте також: "Відчуття, що нас Бог за щось карає": мережа вибухнула мемами через збій "Київстару"
Там зазначили, що фахівці компанії та партнери зробили все можливе для відновлення роботи мережі після наслідків кібератаки.
"Зараз, о 18:00, наша команда розпочала включення голосового зв`язку по всій Україні. І ми неймовірно радіємо, що зв’язок починає з’являтись і ви можете зателефонувати рідним", - йдеться у повідомленні.
У компанії зауважують, що відновлення послуг відбудеться поступово, через це до кінця дня можливі певні труднощі. У такому випадку рекомендовано:
- перезавантаження смартфонів;
- відключення послуги VoLTE у налаштуваннях телефону.
Фахівці компанії зараз працюють над відновленням передачі даних та SMS і висловлюють сподівання, що вони теж стануть доступні упродовж доби.
Також після приведення роботи мережі до ладу усі клієнти, які зіткнулися з труднощами, отримають компенсації.
"Після повного відновлення мережі, ми обіцяємо підготувати компенсації усім абонентам та корпоративним клієнтам, які не могли скористатись сервісами компанії", - додали у пресслужбі.
Нагадаємо, на тлі проблем зі зв’язком в Україні активізувалися зловмисники, які намагаються ошукати українців.
- Вас також може зацікавити:
У Лубянки є всі можливості: хто стоїть за атакою на "Київстар" і що Україні чекати далі
Чому не працює національний роумінг у "Київстарі": офіційне пояснення