У вівторок, 12 грудня на українську мобільну мережу "Київстар" було здійснено потужну кібератаку, внаслідок чого було заблоковано основні сервіси технологічної мережі компанії. Тисячі користувачів залишилися без зв'язку та інтернету, а фахівці вже другу добу намагаються налагодити систему.
Чому користувачі "Київстар" не можуть під'єднатися до національного роумінгу розповіли у Telegram-каналі "Держспецзв’язку".
Читайте також: Масштабний збій у "Київстар": що відомо на ранок і коли чекати відновлення зв’язку
Так, за запитом СБУ задля уникнення перевантаження мереж інших операторів, Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій видав розпорядження про тимчасове блокування послуги національного роумінгу для абонентів "Київстар".
У повідомленні також йдеться про те, що винуватцями кібератаки стало одне з російських угрупувань. Його діяльність пов’язують з головним управлінням генштабу збройних сил рф (колишнє гру).
Раніше ми писали, що буде з системою "Повітряна тривога" через атаку на "Київстар".
- Вас може зацікавити:
Масштабний збій у "Київстар": чи можна переключитися на іншу мережу і що робити
Сьогодні не чекайте: стало відомо, коли "Київстар" відновить зв’язок
Не "Київстаром" єдиним: в одному з найбільших банків України заявили про хакерську атаку