Голосовий сервіс компанії "Київстар" підключений після найбільшої хакерської атаки, яка сталася 12 грудня, однак його доступність і якість залежить від багатьох факторів.
Про це компанія повідомила на своїй офіційній сторінці у Facebook.
Читайте також: Через кого хакери потрапили в середину інфраструктури "Київстару": в компанії зробили заяву
Як зазначається у повідомленні, наразі компанія "Київстар" працює, щоб всі мали зв’язок, однак це потребує деякого часу. Наразі мережа "Домашнього Інтернету" відновлена вже на 93%.
У "Київстар" також наголосили на тому, що якщо SIM-картка абонента не реєструється в мережі, то треба перезавантажити телефон або увімкнути та вимкнути "авіарежим". В деяких населених пунктах все ще виникають короткочасні складнощі зі зв'язком, але відповідні служби над цим працюють.
У компанії перепрошують за незручності та пояснюють, що відновлення після масштабної хакерської атаки – це складний процес. Як тільки мережа стабільно запрацює, "Київстар" підготує компенсації для абонентів, які не мали зв’язку.
Раніше ми писали про те, що В Україні масово шириться шахрайська схема "компенсацій від Київстару".
Вас також може зацікавити:
"Київстар" відновлює роботу: абонентам дали важливі поради і пообіцяли компенсацію
У Лубянки є всі можливості: хто стоїть за атакою на "Київстар" і що Україні чекати далі