Операція Сил оборони в Курській області створює відчутний вплив на оборону, логістику та безпеку в Росії. Росіяни занепокоєні - намагаються запобіжно захистити важливі наземні лінії зв’язку.
Про це пишуть аналітики Інституту вивчення війни (ISW).
В звіті згадуються супутникові знімки, отриманих від Maxar за 12 серпня. На них аналітики помітили нещодавно вириту серію польових укріплень, включаючи траншеї і протитранспортні рови на південний захід від Льгова вздовж траси Льгов-Рильськ-Глухів (на північний захід від Суджі).
Додаткові супутникові знімки, опубліковані 13 серпня і отримані в період з 6 по 11 серпня, показують нещодавню появу польових укріплень біля траси на південь від Льгова. Нові укріплення знаходяться приблизно за 17 кілометрів на північ від найдальшої заявленої межі українського просування в Курській області. З огляду на це аналітики припускають:
"... свідчить про те, що російські війська занепокоєні потенційним продовженням і швидким просуванням української механізованої армії на північ в межах Курської області".
На думку фахівців ISW, російські війська особливо занепокоєні головними автомагістралями і, ймовірно, намагаються наперед захистити важливі наземні лінії зв'язку, щоб унеможливити маневр українських військ, особливо вздовж трас Е38 і 38К.
Крім того, у звіті згадують про вплив операції в Курській області на залізничну логістику РФ: "Білоруська спільнота залізничників заявила 13 серпня, що її внутрішні джерела повідомляють, що російська державна залізнична компанія "РЖД" повідомила білоруську державну залізничну компанію "Білоруська залізниця" про припинення з 12 серпня руху поїздів з усіх станцій Білоруської залізниці до станцій Орловсько-Курської гілки Московської залізниці"
Нагадаємо, раніше у матеріалі The New York Times наголосили, що Україна готувала наступ на Курську область з особливою секретністю - про деталі операції знали лише кілька людей, а військовим повідомили за день до атаки.