67% пасажирів лишилися задоволеними послугами "Укрзалізниці" в 2024 році. Зокрема найвищий рівень задоволеності поїздками – у пасажирів жіночих і дитячих вагонів.
Про це інформує пресслужба УЗ.
Повідомляють, що пасажири потягів далекого сполучення оцінювали сервіс компанії в застосунку, через який купували квиток. Уже після завершення поїздки їм надсилали push-сповіщення з проханням оцінити поїздку та, за бажанням, залишити відгук.
І порівняно з попереднім роком частка задоволених поїздкою зросла на 4%.
"Найвищий рівень задоволеності поїздками у 2024 році зафіксували серед пасажирів дитячих і жіночих вагонів (94% та 83% відповідно). Також позитивні враження та високі оцінки надходять від пасажирів, які подорожують модернізованими плацкартними вагонами", - розповіли в УЗ.
У компанії додають, що отримані через застосунок та інші канали зворотного зв’язку оцінки, відгуки та звернення опрацьовуються "Укрзалізницею" для виявлення поточних проблем і подальшого покращення якості послуг та сервісів".
До речі, українці знайшли цікавий та практичний спосіб того, як можна зекономити на квитках на потяг за кордон.