RU  UA  EN

Вівторок, 25 березня
  • НБУ:USD 41.19
  • НБУ:EUR 44.45
НБУ:USD  41.19
Суспільство

Новини

24 березня

Всі новини

​Онлайн-сервіси "Укрзалізниці" недоступні: як оформлюють проїзд

Фото: УЗ

Наразі онлайн-сервіси "Укрзалізниці" досі недоступні, тому посилили каси та дали можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.

Про збій повідомляє пресслужба УЗ.

Зазначається, що через технічний збій в IT системі "Укрзалізниці" не працюють онлайн сервіси.

Зокрема тимчасово не працює продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.

"Тому максимально посилили каси та даємо можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках. Якщо ваш заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, перевірте пошту - там є PDF-дублікат", - йдеться в повідомленні.

До того ж на час роботи над відновленнями онлайн-сервісів тимчасово відкрили продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня.

Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.

"Про зміни повідомлятимемо додатково, стежте за інформацією на офіційних ресурсах "Укрзалізниці", - порадили в компанії.

"Апостроф" писав, що ситуація зі збитковістю пасажирського напряму в "Укрзалізниці" дуже нездорова, і потребує реформування – постійне субсидування цього напрямку коштом бізнесу викривлює економіку та спричинює закриття підприємств.