Національний перевізник "Укрзалізниця" повідомив, як повернути пасажирам втрачені після кібератаки квитки на потяги.
Про це інформує пресслужба компанії.
Там зазначили, що в акаунтах пасажирів будуть відновлені електронні квитки, придбані в застосунку УЗ до кібератаки.
Для того, щоб відновити придбаний раніше квиток, необхідно зробити кілька кроків. А саме:
- в акаунті в застосунку Укрзалізниці треба натиснути на банер на головній сторінці;
- вибрати розділ "Завантажити PDF-квиток";
- зберегти відновлений квиток на у смартфоні.
"Ми рекомендуємо всім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті Укрзалізниці, адже всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача. Дякуємо за вашу довіру і терпіння! Продовжуємо рух", - додали у пресслужбі компанії.
Наприкінці березня онлайн-системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної кібератаки. Не працювали продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг.
Як писав "Апостроф", Укрзалізниця запровадила низку компенсацій після збою через кібератаки. Компанія тимчасово перейшла на паперовий документообіг, про що попередила клієнтів.