RU  UA  EN

Понеділок, 7 квітня
  • НБУ:USD 40.73
  • НБУ:EUR 44.85
НБУ:USD  40.73
Суспільство

Новини

6 квітня

Всі новини

Українцям роз’яснили, як повернути втрачені після кібератаки квитки на поїзди

Фото: З відкритих джерел

Національний перевізник "Укрзалізниця" повідомив, як повернути пасажирам втрачені після кібератаки квитки на потяги.

Про це інформує пресслужба компанії.

Там зазначили, що в акаунтах пасажирів будуть відновлені електронні квитки, придбані в застосунку УЗ до кібератаки.

Для того, щоб відновити придбаний раніше квиток, необхідно зробити кілька кроків. А саме:

  • в акаунті в застосунку Укрзалізниці треба натиснути на банер на головній сторінці;
  • вибрати розділ "Завантажити PDF-квиток";
  • зберегти відновлений квиток на у смартфоні.

"Ми рекомендуємо всім пасажирам додати свою дійсну електронну пошту до власних акаунтів у застосунку та на сайті Укрзалізниці, адже всі нові квитки автоматично дублюються на пошту, якщо вона була вказана в профілі користувача. Дякуємо за вашу довіру і терпіння! Продовжуємо рух", - додали у пресслужбі компанії.

Наприкінці березня онлайн-системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної кібератаки. Не працювали продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг.

Як писав "Апостроф", Укрзалізниця запровадила низку компенсацій після збою через кібератаки. Компанія тимчасово перейшла на паперовий документообіг, про що попередила клієнтів.