RU  UA  EN

Вівторок, 8 квітня
  • НБУ:USD 40.70
  • НБУ:EUR 44.55
НБУ:USD  40.70
Суспільство

Новини

8 квітня

7 квітня

Всі новини

"Ми розуміємо, які незручності доставляє нашим пасажирам відсутність онлайн-продажів квитків": УЗ запровадила компенсацію

Щоб відшкодувати пасажирам незручності, які виникли через неможливість придбати квитки онлайн, Укрзалізниця вводить низку компенсацій.

Про це повідомляється на офіційному телеграм-каналі державної компанії.

Серед компенсаційних послуг: можливість скористатися платними залами очікування безкоштовно (потрібно мати паперові квитки, придбані у період хакерської атаки) та безкоштовний чай у потязі.

"Радимо також зберігати ваш паперовий квиток: після відновлення системи ми запустимо ще низку “компліментів” від залізниці та партнерів на знак наших вибачень за ситуацію", - зазначили в Укрзалізниці.

Повідомляється, що наразі відкрито 3 додаткові каси у Києві, 2 у Вінниці, 1 у Львові, всі вони працюють без технічних перерв та обідів.

Нагадаємо, крім пасажирських сервісів, IT-фахівці "Укрзалізниці" працюють над відновленням вантажних сервісів. Одразу після кібератаки компанія тимчасово перейшла на паперовий документообіг, про що попередили клієнтів.