Щоб відшкодувати пасажирам незручності, які виникли через неможливість придбати квитки онлайн, Укрзалізниця вводить низку компенсацій.
Про це повідомляється на офіційному телеграм-каналі державної компанії.
Серед компенсаційних послуг: можливість скористатися платними залами очікування безкоштовно (потрібно мати паперові квитки, придбані у період хакерської атаки) та безкоштовний чай у потязі.
"Радимо також зберігати ваш паперовий квиток: після відновлення системи ми запустимо ще низку “компліментів” від залізниці та партнерів на знак наших вибачень за ситуацію", - зазначили в Укрзалізниці.
Повідомляється, що наразі відкрито 3 додаткові каси у Києві, 2 у Вінниці, 1 у Львові, всі вони працюють без технічних перерв та обідів.
Нагадаємо, крім пасажирських сервісів, IT-фахівці "Укрзалізниці" працюють над відновленням вантажних сервісів. Одразу після кібератаки компанія тимчасово перейшла на паперовий документообіг, про що попередили клієнтів.