В "Укрзалізниці" пояснили, як повертають гроші за квитки на поїзд.
Зокрема відповідь на питання користувача Facebook у компанії дали під постом компанії.
Чоловік поскаржився, що пройшло вже понад тиждень після заповнення гугл-форми на повернення квитків, а коштів і досі немає. Тож, мовляв, коли УЗ поверне гроші.
На що в компанії відповіли:
"Заявка автоматично потрапляє до нас, якщо ви натиснули підтвердження відправлення заповненої форми. Усі 2045 заявок на повернення ми вже отримали та вже здійснюємо перевірку даних в ручному режимі після чого ми повернемо кошти на вашу картку. Термін повернення залежить від вашого банку та може займати до 30 банківських днів у внутрішньому сполученні та до 180 діб у міжнародному сполученні з моменту опрацювання".
Як відомо, національний перевізник "Укрзалізниця" продовжує відновлення сервісів після кібератаки. Почала працювати ще низка важливих ресурсів.
Раніше "Укрзалізниця" розповіла, як повернути пасажирам втрачені після кібератаки квитки на потяги.