В "Укрзалізниці" пояснили, як повертають гроші за квитки на поїзд.

Зокрема відповідь на питання користувача Facebook у компанії дали під постом компанії.

Чоловік поскаржився, що пройшло вже понад тиждень після заповнення гугл-форми на повернення квитків, а коштів і досі немає. Тож, мовляв, коли УЗ поверне гроші.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

На що в компанії відповіли:

"Заявка автоматично потрапляє до нас, якщо ви натиснули підтвердження відправлення заповненої форми. Усі 2045 заявок на повернення ми вже отримали та вже здійснюємо перевірку даних в ручному режимі після чого ми повернемо кошти на вашу картку. Термін повернення залежить від вашого банку та може займати до 30 банківських днів у внутрішньому сполученні та до 180 діб у міжнародному сполученні з моменту опрацювання".

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Як відомо, національний перевізник "Укрзалізниця" продовжує відновлення сервісів після кібератаки. Почала працювати ще низка важливих ресурсів.

Раніше "Укрзалізниця" розповіла, як повернути пасажирам втрачені після кібератаки квитки на потяги.