На тлі численних скарг у соцмережах про неможливість придбати квитки на популярні напрямки та підозри щодо дій перекупів, Укрзалізниця офіційно прокоментувала ситуацію.

У Telegram пресслужба опублікувала, що наразі відбувається з квитками, чому влітку важче придбати квитки на поїзди Укрзалізниці в різні напрямки та як компанія нині вирішує всі ці питання.

Дані інфографіки свідчать про те, що у липні–серпні спостерігається сезонне навантаження, коли пасажиропотік суттєво збільшується порівняно з іншими місяцями.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Згідно з інфографікою, опублікованою в Telegram-каналі Укрзалізниці, компанія вдається до низки заходів, аби забезпечити українцям можливість дістатися до місця призначення:

Продовження після реклами
РЕКЛАМА
  • Потяги постійно в русі: на кожен вагон +10% пасажирів.
  • Інтерсіті тепер курсує навіть уночі.
  • Замовлено 100 нових вагонів.
  • +8 нових рейсів на популярні напрямки.

Щодо боротьби з перекупами – компанія повідомляє, що вже було заблоковано за порушення правил купівлі понад 2800 акаунтів. Квитки на міжнародні рейси можна придбати лише з валідацією через "Дію", а також в УЗ розглядають введення валідації для найпопулярніших внутрішніх маршрутів у пік сезону.

В контексті цього додамо, що в соцмережах українці скаржились на брак квитків — неможливо придбати квитки ані в касах вокзалів, ані через застосунок Укрзалізниці

Пасажири припускали, що до цього причетні перекупи. За їхніми словами, квитки масово скуповують боти через фейкові акаунти, а потім перепродають у кілька разів дорожче. А непродані квитки нібито просто повертають за день до рейсу.

Нагадаємо також, раніше Укрзалізниця внесла зміни до правил перевезення тварин у поїздах. Нові норми стосуються як малих тварин, так і великих собак, а також службових тварин Сил оборони.