Сьогодні, 30 травня, в аеропорту "Київ" (Жуляни) рейс Київ-Анталія авіакомпанії "Anda Air" перенесли через несправність літака, а всі пасажири змушені були чекати в залі очікування на його діагностику та ремонт.
Про це повідомляє ТСН.
Як каже одна з пасажирів, після зльоту пасажирам стало не вистачати повітря. За її словами, причиною цього стала розгерметизація салону. Літак повернувся в аеропорт через 20 хвилин після зльоту.
У свою чергу, в авіакомпанії "Anda Air" заявили, що це була звичайна ситуація.
"Ну так, одна з допоміжних систем показала, що є помилка. Командир корабля в принципі міг би летіти, але він прийняв рішення сісти. Тобто, нічого надприродного не сталося, чисто ситуація така стандартна для нас", - зазначив представник авіакомпанії, додавши, що оскільки затримка була більш трьох годин, всім пасажирам надали їжу.
Однак у прес-центрі аеропорту "Київ" заявили, що затримка рейсу тривала близько п'яти годин, а не трьох. Відзначається, що така тривала затримка сталася через те, що екіпажу потрібно отримати дозвіл на додатковий виліт та узгодити час. Також в аеропорту сказали, що даний інцидент не був чимось екстраординарним.
Як повідомляв "Апостроф", на літаку рейсом Шарм-еш-Шейх-Київ стався інцидент з п'яним пасажиром.