Основна проблема з вбивцями на дорогах - не в поганих правилах або маленьких штрафи, а у відсутності невідворотності покарання.
Таку думку висловив автомобільний експерт Рауль Чілачава в коментарі "Апострофу".
"Якби зараз настала невідворотність покарання у вигляді відеофіксації, то в тому ж Києві при існуючих штрафи, ми дуже швидко поліпшили б дорожню ситуацію, причому в рази. Ми б скоротили не тільки смертність, а й загальну кількість ДТП. Більш того, реформа з відеофіксацією за місяць окупила б саму себе", - говорить Рауль Чілачава.
З експертом також згоден президент Асоціації безпеки дорожнього руху Михайло Берлін.
"Відеофіксація - реальний і дуже сильний інструмент. Якби водій розуміла (ДТП, що трапилось 18 жовтня у ценрі Харкова – прим. "Апострофу"), що вона летить на величезній швидкості на червоне світло і це все фіксують камери, а інформація йде в дата-центр, чітко визначаються номер і конкретні порушення, то вона б отримала поштою квитанцію для оплати штрафу. Але для того, щоб все це запрацювало, повинна бути якісно відпрацьована база даних, а у нас вона неякісна, наприклад, по вулицях їздить величезна кількість автомобілів з прибалтійськими номерами, а якщо у авто такий номер, воно взагалі не зареєструвано", - вважає Михайло Берлін.
Як розповіла директор юридичної компанії "Прима Лідер Груп" Діна Дрижакова в коментарі "Апострофу", постраждалим в ДТП у Харкові обов'язково варто звернутися в суд.
"Люди можуть розраховувати на компенсацію майнових витрат і моральну компенсацію. Моральні витрати постраждалі визначають самі, а суд вже прийме рішення, чи задовольняти повну суму необхідного. Але особисто на моїй практиці більше 250 тисяч гривень не було", - розповіла Дрижакова.
Детальніше читайте в матеріалі "Апострофа": "Багаті не бояться порушувати": найголовніше, що потрібно зробити після жахливої ДТП в Харкові.