У п'ятницю, 3 серпня, навколо компанії YanAir розгорівся новий скандал.
Про це повідомляє "24-й канал".
Так, українські туристи більше 13 годин чекали рейс YE211 Київ-Тбілісі компанії YanAir. Згодом, коли літак прилетів до Грузії, пасажирам повідомили, що їх багаж залишився в Україні.
Відзначається, що час вильоту переносили 5 разів. При цьому, коли стало відомо про проблему з багажем, телефони авіакомпанії не відповідали.
За даними каналу, такий інцидент з авіакомпанією відбувається вже втретє за тиждень.
Уточнюється, що багаж українських туристів повинен прибути одним з рейсів Yanair, але не в Тбілісі, а в Батумі, звідки його повинні доставити до столичного аеропорту. У результаті затримки з вильотом і проблем з багажем у людей злетіли броні готелів і наступні рейси.
Фото: 24tv.ua
Як повідомляв "Апостроф", 24 червня літак Yanair, що летів з України до грузинського Батумі, зміг здійснити посадку тільки з третього разу, що стривожило користувачів соцмереж.