Інтерес українців до автомобілів з Литви, Польщі та Німеччини несподівано скоротився в той час, як попит на машини з США за три роки зріс на 33%. Показники різко підскочили у квітні-травні 2020-го.
Про це повідомляє "Сегодня" з посиланням на дослідження цифрової консалтингової компанії "Ольшанський і Партнери".
Сьогодні майже 48,2% (433 тис.) від загальної кількості запитів в Google приходиться на автомобілі з США, Литви, Польщі та Німеччини.
На думку директора з розвитку бізнесу "Ольшанський і партнери" Анни Артеменко, це є реакцією на якісь чинники, важливі для покупця. Крім ціни, на вибір можуть вплинути репутація майданчика-агрегатора, сарафанне радіо, митне законодавство, терміни та умови доставки, а також простота процесу покупки.
Варто зазначити, що попит на машини з пробігом виріс не тільки в Україні. Вартість старих популярних моделей в США перевершує первісну часом на декількох тисяч доларів, що пояснюється дефіцитом мікросхем та іншими причинами.