Одним з етапів підготовки автомобілю до зими є заміна "двірників". Всі склоочисники можна розділити на кілька груп, у тому числі за ціною.
"Апостроф" розповідає, які саме бувають двірники і чим вони відрізняються.
Каркасні "двірники"
Каркасні "двірники" мають традиційну кострукцію та найнижчу ціну. Щітка складається з двох елементів: металевого несучого каркаса (у вигляді набору коромисел) та гумки для очищення скла.
Плюси: найнижча ціна, широкий асортимент, можливість окремої заміни гумки.
Мінуси: зледеніння взимку, погіршення притискання до скла на високій швидкості, аеродинамічний шум.
Каркасні зі спойлером
Металевий каркас для притискання, гумка для очищення скла, але до цього дадається невеликий спойлер-антикрило на зовнішній частині щітки. Таким винахід інженерів значно знижує аеродинамічний шум.
Плюси: зниження шуму та покращення притискання на високій швидкості, широкий асортимент, окрема заміна гумки.
Мінуси: зледеніння, вища ціна, погіршення притискання через конструкцію.
Безкаркасні «двірники»
Безкаркасна щітка фактично являє собою єдиний елемент: «лезо» з потужною притискною пластиною всередині та гумовою зовнішньою оболонкою.
Плюси: мінімальні ризики зледеніння та мінімум аеродинамічних шумів, рівномірне притискання.
Мінуси: висока ціна, обмеженість вибору для різних машин.
Гібридні щітки
У щітках поєдналося відразу кілька типів інших: гумка відповідає лише за очищення скла, а зовнішня частина прикрита пластиковими обтікаючими панелями, що покривають всю довжину щітки.
Плюси: захист гумки від пошкоджень, низький рівень аеродинамічних шумів та можливості формування криги.
Мінуси: найвища ціна, обмеженість вибору під різні авто.
Раніше "Апостроф" повідомляв, як підготувати автомобіль до зимового сезону. Ґрунтовна підготовка не обмежується заміною гуми.