Позашляховики користуються величезною популярністю, але поряд зі своїми достоїнствами, вони мають і вельми солідні мінуси.
Про них розповіли на сайті "5Колесо".
Універсальність – не завжди добре. Нерідко "універсальний" - це недостатньо хороший з жодного з пунктів. Поціновувачам швидкості краще вибрати хетчбек. Тим же, кому важливі комфорт і солідність - краще підійде автомобіль.
До того ж у міських умовах кросовер просто не має сенсу. До того ж їх диски стають дедалі більш низькопрофільними. Крім того, кросовер важчий за аналогічний седан, цю вагу постійно треба то розганяти, то гальмувати, а це забирає багато енергії.
Та й на путівцях кросовер не завжди хороший - його слабке місце - зчеплення. Буксувати вони не можуть, причому гідромеханіка боїться перегріву. Її швидко вимикає електроніка. Муфта керування повним приводом не повністю блокується. Від цього швидко зношується трансмісія, що постійно обертається.
Незважаючи на це, кросовер коштує дорожче схожого легковика. І його миття обходиться дорожче, як і шиномонтаж. Найчастіше його колеса зазвичай більші, ніж у такого ж седана.
Повний привід кросовера більшу частину часу не працює, а просто збільшує масу машини.
До недоліків кросоверів належать і їхня неекономічність. У середньому вони споживають на літр, а то й два більше, ніж седан того ж класу. Їх маса - більша, а аеродинаміка залишає бажати більшого.
Керованість цих машин теж не на висоті. Роль відіграють і велика маса, і високий центр тяжіння, що дає сильні крени при поворотах. Високий і неповороткий автомобіль важко утримувати на дорозі, до того ж пасажирів хитає.
Раніше "Апостроф" публікував ТОП-5 кросоверів з найнадійнішими автоматами.