RU  UA  EN

Субота, 2 листопада
  • НБУ:USD 40.95
  • НБУ:EUR 44.25
НБУ:USD  40.95
Суспільство

Новини

2 листопада

1 листопада

Всі новини

Як захистити авто від бруду та подряпин: ТОП-5 способів

Належний зовнішній вигляд необхідний не тільки для людей, а ще й для їхніх автомобілів. Подряпини від гілок чи камінчиків можу знатно зіпсувати настрій власника та спровокувати значні витрати на роботу малярів.

Для того щоб уберегти свої нерви та гаманець "Апостроф" ділиться дієвими методами захисту авто від подряпин та бруду.

Твердий віск

Це найдешевший та найпростіший в реалізації варіант: нанести твердий віск під час миття чи полірування машини. Завдяки ньому з'являється тонка плівка з гідрофобним та антистатичним ефектом, тому кузов буде просто відштовхувати воду. Однак від подряпин такий спосіб не вбереже.

Рідке скло

Теж доступний варіант для більшості автоводіїв. Хімічний склад рідкого скла створює захисний шар на кузові, відшхтовхуючи воду та надаючи блиску. Процедура нанесення проста у виконанні. Варто розтерти рідину по автомобілю та кілька днів уникати контакту з водою, щоб скло зміцніло. Це надійний захист від бруду та маленьких подряпин.

Керамічне покриття

Як кажуть, ціна дорівнює якість. Керамічне покриття - це нанесення на машину зерен оксиду титану, діоксиду кремнію та ще деяких неорганічних сполук, вони становлять основу кераміки. До того ж, воно гарантує ефектний блиск та гідрофобний ефект.

Вінілова плівка

Часто її використовують як альтернативу фарбування, бо це дійсно дешевше. Така плівка досить щільна й товста, тому захистить автомобіль від механічних пошкоджень: подряпини, легкі удари.

Прозора поліуретанова плівка

Вона не змінить зовнішний вигляд авто, не псуватиме його, але коштує найдорожче. Однак якщо ви все ж наважились її поклеїти, то пам'ятайте: використовуючи дешеву плівку, під час демонтажу вона може відклеїтись разом з лаком, що принесе ще більші збитки. А найкращий метод це поєднати поліуретанову плівку з керамікою. Такий союз максимально вбереже ваший автомобіль.

Раніше "Апостроф" писав про автомобілі, які не витримали краш-тестів.