RU  UA  EN

Субота, 2 листопада
  • НБУ:USD 40.95
  • НБУ:EUR 44.25
НБУ:USD  40.95
Суспільство

Новини

2 листопада

Всі новини

Стане конкурентом Audi Q3 і Volvo XC40: Alfa Romeo показала новий компактний позашляховик

Новий Tonale Alfa Romeo знаменує собою відродження італійського бренду під керівництвом нового власника - концерну Stellantis, якому доведеться радикально змінити свій підхід, щоб вижити.

Про компактний позашляховик, суперник Audi Q3 і Volvo XC40, розповідає "Апостроф" з посиланням на Autocar.

Позашляховик є не тільки першою моделлю, яку буде випущено в цю нову епоху для Alfa Romeo, а й першим кроком до електрифікації, яка швидко займе центральне місце для бренду. З 2027 року Alfa запускатиме лише електромобілі. За словами генерального директора Жана-Філіпа Імпарато, який раніше керував Peugeot, після представлення Tonale цього року, бренд випускатиме новий автомобіль до 2030 року.

Фото: autocar

Фото: autocar

Перша повністю електрична модель Alfa, невеликий позашляховик, який матиме назву Brennero, з’явиться 2025 року, тоді як модель під маркою GTV, яка, за чутками, буде електричним чотиридверним купе, також очікується в лінійці. Окрім того, відбудеться заміна седана Giulia і позашляховика Stelvio, а також є довгострокові плани щодо спортивного автомобіля.

Щодо майбутнього GTV в стилі чотиридверного купе Імпарато сказав, що модель можлива, якщо салон буде просторим, як це зазвичай дозволяє електрична архітектура.

"Наступного року ми покажемо концепцію, яка не дуже далека від GTV, з достатньою місткістю, щоб відповідати очікуванням клієнтів, з 2025 по 2027 рік", — сказав він.

Tonale, як і Stelvio, названо на честь відомого італійського гірського перевалу.

Це буде остання Alfa, яка буде існувати на платформі, розробленій колишньою материнською компанією Fiat Chrysler Automobiles (FCA) – такою, якою вона ділиться з Jeep Renegade – до того, як майбутні моделі перейдуть на глобальні платформи Stellantis.

Маючи довжину 4,53 м, ширину 1,84 м і висоту 1,6 м, автомобіль за розмірами майже ідентичний Q3, хоча трохи довший. Alfa стверджує, що Tonale встановлює еталон для сегмента динаміки водіння. Він використовує підвіску MacPherson з частотно-селективним амортизацією, досягає розподілу ваги 50:50 і використовує гальмівну систему, яка обіцяє "миттєву реакцію", у той час як рульове управління вважається найпрямішим у сегменті.

Дві електрифіковані моделі

На даний момент основна лінійка Tonale складається з двох електрифікованих варіантів: м’якого гібрида з можливістю вибору 128 або 158 к.с. В Alfa Romeo зазначили, що електрифікація має служити "бренду та його ДНК" водночас "винаходячи спортивність для XXI століття".

В обох м’яких гібридних варіантах використовується чотирициліндровий 1,5-літровий бензиновий двигун у поєднанні з семиступеневою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням і електродвигуном на 48 вольтів, активним при запуску, їзді на низькій швидкості та в електричному режимі.

Фото: autocar

Фото: autocar

Найпотужнішою моделлю в лінійці є підключуваний гібрид, який поєднує 1,3-літровий турбобензиновий двигун Fiat 500, що забезпечує тягу переднім колесам, з електродвигуном, підключеним до задніх.

Використовуючи акумулятор ємністю 15,5 кВт/год і забезпечуючи загальну потужність 271 к.с., установка розганяється від 0 до 100 км/год за 6,2 секунди. Повнопривідна модель пропонує від 60 до 80 кілометрів запасу ходу лише на електриці.

Технології

Імпарато вважає програмне забезпечення провідним у переобладнанні Alfa – настільки, що він відклав запуск Tonale, щоб переконатися, що він був на висоті.

Tonale має всі технології, які ви очікуєте від позашляховика преміум-класу: цифровий 12,3-дюймовий екран, плюс 10,25-дюймовий сенсорний екран із настроюваним домашнім екраном, сумісність Apple CarPlay та Android Auto, оновлення по повітрю та безліч драйверів, допоміжні системи, включаючи адаптивний круїз-контроль і допомогу в заторах.

Фото: autocar

Фото: autocar

Це також перший автомобіль у світі, який має незмінний токен (NFT), який пов’язує автомобіль з цифровим сертифікатом на основі технології блокчейн. За згодою клієнта створюється конфіденційний запис основних етапів життя автомобіля, який не підлягає змінам, що є гарантією того, що автомобіль належним чином обслуговується, допомагаючи підвищити залишкову вартість.

Інші функції включають вбудований голосовий помічник Amazon Alexa і можливість для Amazon доставляти посилки безпосередньо в автомобіль власником, який розблокує автомобіль віддалено.

Дизайн

Tonale призначений для "молодого, міського та динамічного клієнта", стверджують в Alfa Romeo, і має численні "відсилки" до спадщини бренду.

До них відноситься так звана "лінія GT", яка проходить від задньої частини до фар, як це видно на 8C Competizione, і фари 3+3, які відображають фари SZ 1989 року. Спереду також є культовий ніс Trilobo та характерний щит Scudetto. Легкосплавні диски – це сучасний погляд на дизайн телефонного циферблата, який почався в 1960-х роках на таких моделях, як 33 Stradale.

Tonale матиме лише дві комплектації, Super і Ti, кожна з яких пропонує додатковий пакет, Sprint і Veloce. Ціни поки не оголошені, але ціна на його конкурента Q3 починається приблизно з 42 000 доларів.

Alfa також ввела п’ятирічну гарантію на свої автомобілі.

Фото: autocar

Фото: autocar

Раніше "Апостроф" писав про відомий рамний позашляховик Land Rover Defender, який отримав електричну силову установку Tesla, завдяки чому машина отримала "друге життя".