Audi відмовиться від двох своїх моделей початкового рівня. Виробник хоче розширити модельний ряд у верхньому діапазоні.
Про це повідомляє "Апостроф" з посиланням на Automobilwoche.
Дочірня компанія VW Audi хоче заробляти більше грошей на розкішних автомобілях у майбутньому та поступово відмовитися від дешевших моделей.
"Ми вирішили більше не створювати A1, і не буде моделі наступника з Q2. Ми також змінили Audi на бренд преміум-класу. Ми обмежимо наш модельний ряд у нижній частині та розширимо його у верхній частині", - сказав генеральний директор Маркус Дюсманн.
Компактний позашляховик Q2, який був представлений лише в 2016 році, буде виведений з виробництва без наступника, оскільки він більше не вписується в планування портфоліо та можливості розвитку.
У компанії віддають перевагу моделям з вищою маржою
Як флагман, Audi розробляє повністю електричний розкішний седан з дуже просторим салоном, новою системою електропроводки та новим програмним забезпеченням.
"Ми працюємо за графіком і виведемо нову модель у 2025 році на дорогу. Однак після цього на платформі, безумовно, будуть інші моделі, включаючи варіанти від Bentley і Porsche", - розповів керівник Audi.
Через постійний брак напівпровідників VW Group, як і інші виробники автомобілів, прагне вбудувати наявні мікросхеми в більш прибуткові моделі, коли це можливо.
Конкуренти теж роблять ставку на розкіш
Конкуренти BMW і Mercedes-Benz не тільки вбудовують наявні мікросхеми, зокрема, в дорогі моделі, але вже деякий час вони також все більше зосереджуються на прибуткових автомобілях вищого класу та автомобілях класу люкс і розширюють свій асортимент у цьому сегменті. Дефіцит напівпровідників і надзвичайно зростаючі ціни на сировину прискорюють цю тенденцію.
"Ми розмірковуємо про суть нашої компанії, щоб усі могли побачити її – створювати найбажаніші автомобілі у світі", - сказав керівник Mercedes Ола Келленіус.
За минулий рік Mercedes повідомляв про рекорди продажів розкішних моделей від Maybach, AMG і G-Class і розглядав це як доказ реалізації корпоративної стратегії. BMW поступово відмовляється від старої компактної електричної моделі і3 у червні, але пропонує клієнтам у цьому сегменті альтернативи - електричний Mini та електричний BMW iX1, які будуть випущені в 2023 році. Дочірня компанія BMW Rolls-Royce минулого року мала найвищі продажі за свою 117-річну історію, і замовлення тривають до осені. Після купе 8-8, BMW випустить великий позашляховик XM наступного року.
Прогалини в мережі
З огляду на показники продажів на зростаючому ринку Китаю, Дюсманн визнав прогалини в мережі автомобілів для всієї VW Group.
"Ми повинні активізувати нашу мережу, тому що ми ще не задовольняємо високих вимог китайських клієнтів у тій мірі, в якій хотіли б", - поділився Дюсманн.
Вони також хотіли мати можливість заповнити "прогалини" та створити великий спільний центр розвитку між VW та Audi в Китаї.
Audi також хоче більш тісно співпрацювати з китайськими технологічними групами в галузі напівпровідників, акумуляторів, інформаційних засобів та автономного водіння.
Раніше "Апостроф" писав про новий позашляховик Tonale Alfa Romeo, що стане конкурентом для Audi Q3 і Volvo XC40.