RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

21 листопада

Всі новини

1000 км на одній зарядці: Mercedes випробував перспективний електрокар

Новітній електрокар від Mercedes проїхав 1008 кілометрів на одному заряді між німецьким та французьким містами Штутгартом і Кассісом. Окрім цього, у нього ще залишилось 140 км запасу ходу.

Про випровбування електрокара в реальних умовах повідомили в BFMTV.

Автомобіль рано вранці виїхав із виїхав з німецького міста Зіндельфінген поблизу Штутгарта з символічно закритим портом для зарядки, оскільки метою було дістатися до Кассіса на Лазурному берегу, не проходячи через зарядні станції.

Фото: Mercedes

Електрокар прибув до місця призначення після 11 годин 32 хвилин подорожі, маючи в запасі ще 140 кілометрів автономного ходу.

Цей експеримент у доволі цікавий, тому що він проводився в реальних умовах із середньою швидкістю 87,4 км/год, піком 140 км/год на (німецькій) автомагістралі. Велику роль в автономії відіграє і зовнішня температура: на маршруті EQXX, який проходив через швейцарські Альпи та північ Італії, вона була від 3 до 18 градусів, уточнює Mercedes.

Великий акумулятор і найсучасніша аеродинаміка

У перспективного електрокару дійсно вражаюча батарея на 100 кВт·год. Місткість, близька до великого седана EQS, поточного флагмана лінійки Mercedes, але з переробленою архітектурою. Акумулятор займає на 50% менше об’єму і на 30% легше (495 кг) на прототипі EQXX. Елемент, що знижує загальну порожню масу транспортного засобу до 1755 кг, непогано для великого, майже 5-метрового, седана. Для порівняння, EQS, довжиною 5,28 метра, показує майже 2,5 тонни на шкалі.

Друга сильна сторона: особливо відпрацьована аеродинаміка з коефіцієнтом опору, або Cx, лише 0,17. Спеціальні шини також були розроблені Bridgestone з дуже низьким опором коченню.

Також EQXX оснащений дахом із сонячними батареями, що дозволяє підзарядитись, не зупиняючись біля станцій із зарядкою.

"117 сонячних батарей живлять 12-вольтову батарею, яка живить допоміжних споживачів, таких як навігаційна система", - пояснює Mercedes, додаючи, що економія на основній високовольтній батареї становить еквівалент 25 кілометрів автономної роботи.

Фото: Mercedes

Рекорд споживання

Головне — вкрай обмежене споживання: 8,7 кВт·год на 100 кілометрів. На електрокарах, які зараз представлені на ринку, скоріше доводиться розраховувати на 17 кВт-год на 100 кілометрів під час руху трасою.

Правда, це все ще прототип, але Mercedes планує впровадити нові технології, випробувані на EQXX, у своїх наступних серійних автомобілях. Завдяки зменшеному об’єму акумулятор "можна встановити в компактний автомобіль", йдеться у прес-релізі Mercedes.

Раніше "Апостроф" повідомляв, що в найближчі кілька років вартість електромобілів суттєво знизиться.