Новітній електрокар від Mercedes проїхав 1008 кілометрів на одному заряді між німецьким та французьким містами Штутгартом і Кассісом. Окрім цього, у нього ще залишилось 140 км запасу ходу.
Про випровбування електрокара в реальних умовах повідомили в BFMTV.
Автомобіль рано вранці виїхав із виїхав з німецького міста Зіндельфінген поблизу Штутгарта з символічно закритим портом для зарядки, оскільки метою було дістатися до Кассіса на Лазурному берегу, не проходячи через зарядні станції.
Електрокар прибув до місця призначення після 11 годин 32 хвилин подорожі, маючи в запасі ще 140 кілометрів автономного ходу.
Цей експеримент у доволі цікавий, тому що він проводився в реальних умовах із середньою швидкістю 87,4 км/год, піком 140 км/год на (німецькій) автомагістралі. Велику роль в автономії відіграє і зовнішня температура: на маршруті EQXX, який проходив через швейцарські Альпи та північ Італії, вона була від 3 до 18 градусів, уточнює Mercedes.
Великий акумулятор і найсучасніша аеродинаміка
У перспективного електрокару дійсно вражаюча батарея на 100 кВт·год. Місткість, близька до великого седана EQS, поточного флагмана лінійки Mercedes, але з переробленою архітектурою. Акумулятор займає на 50% менше об’єму і на 30% легше (495 кг) на прототипі EQXX. Елемент, що знижує загальну порожню масу транспортного засобу до 1755 кг, непогано для великого, майже 5-метрового, седана. Для порівняння, EQS, довжиною 5,28 метра, показує майже 2,5 тонни на шкалі.
Друга сильна сторона: особливо відпрацьована аеродинаміка з коефіцієнтом опору, або Cx, лише 0,17. Спеціальні шини також були розроблені Bridgestone з дуже низьким опором коченню.
Також EQXX оснащений дахом із сонячними батареями, що дозволяє підзарядитись, не зупиняючись біля станцій із зарядкою.
"117 сонячних батарей живлять 12-вольтову батарею, яка живить допоміжних споживачів, таких як навігаційна система", - пояснює Mercedes, додаючи, що економія на основній високовольтній батареї становить еквівалент 25 кілометрів автономної роботи.
Рекорд споживання
Головне — вкрай обмежене споживання: 8,7 кВт·год на 100 кілометрів. На електрокарах, які зараз представлені на ринку, скоріше доводиться розраховувати на 17 кВт-год на 100 кілометрів під час руху трасою.
Правда, це все ще прототип, але Mercedes планує впровадити нові технології, випробувані на EQXX, у своїх наступних серійних автомобілях. Завдяки зменшеному об’єму акумулятор "можна встановити в компактний автомобіль", йдеться у прес-релізі Mercedes.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що в найближчі кілька років вартість електромобілів суттєво знизиться.