Автоексперти розповіли, з якими основними вузлами та агрегатами можуть виникнути проблеми під час проходження техогляду в Україні, який з 2023 року буде зобов'язаний пройти кожен автомобіль в країні.
Про це повідомляє u-news.
Читайте також: Раніше це було обов'язковим: в Україні скасували одну з вимог при техогляді авто
Проблему можуть виникнути зі старими машинами з каталізатором або сажевим фільтром. Вони працюють близько 300 тисяч кілометрів або 10 років за середньостатистичної експлуатації автомобіля. Коли вони вони виходять з ладу, автомеханіки вирізають відповідні деталі, ставлять обманки або перепрограмують комп’ютер.
Крім того, проблемними можуть бути авто з американською оптикою, тому що стандарти світла різняться з Європою. Американську фару, навіть якщо вона справно працює, необхідно буде замінити на європейську оптику.
Фахівці перевірятимуть усі ключові системи та агрегати машини: двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо.
Нагадаємо, українські автомобілі можуть пересуватися територією Польщі, але незабаром водіям необхідно буде офіційно зареєструвати свій транспортний засіб. "Апостроф" розповів, що потрібно знати українцям з цього приводу.