Автоексперти розповіли, з якими основними вузлами та агрегатами можуть виникнути проблеми під час проходження техогляду в Україні, який з 2023 року буде зобов'язаний пройти кожен автомобіль в країні.

Про це повідомляє u-news.

Читайте також: Раніше це було обов'язковим: в Україні скасували одну з вимог при техогляді авто

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Проблему можуть виникнути зі старими машинами з каталізатором або сажевим фільтром. Вони працюють близько 300 тисяч кілометрів або 10 років за середньостатистичної експлуатації автомобіля. Коли вони вони виходять з ладу, автомеханіки вирізають відповідні деталі, ставлять обманки або перепрограмують комп’ютер.

Крім того, проблемними можуть бути авто з американською оптикою, тому що стандарти світла різняться з Європою. Американську фару, навіть якщо вона справно працює, необхідно буде замінити на європейську оптику.

Фахівці перевірятимуть усі ключові системи та агрегати машини: двигун, гальмівна, рульова системи, підвіска тощо.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Нагадаємо, українські автомобілі можуть пересуватися територією Польщі, але незабаром водіям необхідно буде офіційно зареєструвати свій транспортний засіб. "Апостроф" розповів, що потрібно знати українцям з цього приводу.