Фахівці європейського комітету з проведення незалежних краш-тестів авто з оцінкою активної та пасивної безпеки протестували 14 нових моделей китайського та французького виробництва – перші вразили досконалими показниками, а другі не достягнули до ідеалу.
Про це йдеться на сайті компанії.
Зазначається, було протестовано три китайські автомобілі, суперміні, сімейні автомобілі, позашляховики, MPV, пікапи та чотири автомобілі преміум-класу, включаючи представлений нещодавно розкішний Lucid Air зі США.
Читайте також: Для нового Range Rover провели незалежний краш-тест: відео та результати
Lucid, один із багатьох нових брендів, протестованих Euro NCAP у 2022 році, представляє свою модель "Air" у Європі та вразив п’ятизірковим рейтингом. Він знаходиться у сегменті преміум-класу та повністю оснащений новітніми технологіями безпеки – за характеристиками його можна порівняти із такими автівками, як Tesla Model S та іншим автомобілям високого класу, таким як Lexus RX і Land Rover Discovery.
Варто зазначити, що у Європу почали завозити багато китайських брендів: Chery почала продавати в ЄС кросовером OMODA5, а Maxus від SAIC представляє мінівен MIFA 9 - обидва продемонстрували найвищі результати. Також, найвищий рейтинг безпеки для свого MG 4, маленького електричного сімейного автомобіля отримав MG, інший бренд SAIC.
У 2022 році тенденція до електрифікації також прискорилася. Навіть в комерційному сегменті. Наприклад, Volkswagen ID.Buzz — це повністю електричний варіант великого MPV. А ідентичні Ford Ranger і VW Amarok поєднують традиційні силові агрегати з сучасними технологіями безпеки.
Відмінного результату не отримали такі автомобілі, як суперміні Ford Puma та Volkswagen Touran – це сталося через проблеми із захистом дорослих пасажирів. Сімейний Peugeot 408, заснований на моделі 308, також отримав лише чотири зірки. Citroen C4 та C4 X теж не дотягнули до найвищої оцінки.
Раніше ми писали, що популярний в українців седан виявився небезпечним для водіїв.