RU  UA  EN

Субота, 11 травня
  • НБУ:USD 39.40
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.40
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

11 травня

10 травня

Всі новини

Чи можна мити машину взимку і наскільки це шкідливо: поради автомобілістам

Взимку автомобіль потребує особливої уваги власника й питання миття автівки, як і регулярне провітрювання, є важливою частиною догляду за ним.

Ресурс "Автоцентр" пише, чи можна мити машину під час мінусових температур.

Деякі автовласники вважають, що взимку немає сенсу часто мити машину, оскільки все одно кузов дуже скоро покриється шаром бруду, але ця думка хибна.

Читайте також: Що має бути в авто взимку: топ – 6 предметів для кожного водія

На лакофарбове покриття машини особливо активно впливають абразивні та хімічно агресивні речовини – сіль, пісок, антиобмерзаючі реагенти тощо. Й зменшити руйнівний вплив цих факторів якраз можна тільки при регулярному митті, а також при поліруванні та воскуванні.

Миття – це перший етап захисту кузова, під час якого з лакофарбового покриття і мікропор видаляються агресивні речовини, які здатні руйнувати фарбу і лак, відкриваючи волозі доступ до металу, і прискорювати протікання корозійних процесів. Саме тому в зимовий період машини необхідно мити хоча б раз на тиждень і обов’язково використовувати спеціальні миючі засоби.

Взимку бажано користуватися препаратами з воском, т.зв. "шампунями-поліролями" "гарячий віск". Перед застосуванням їх розводять водою, нагрітою до температури 50-60°С. Після остигання розчину до 40°С і нижче вже можна приступати до миття.

Після миття кузова такими шампунями на лакофарбовому покритті утворюється воскова плівка. Щоб надати поверхні блиск, після сушіння її можна відполірувати бавовняною ганчіркою.

Після процедури миття обов’язково потрібно видалити залишки води з усіх щілин та стиків на кузові шляхом продування. Також краще витерти насухо та обробити силіконовою змазкою ущільнювачі дверей, щоб запобігти їх примерзанню до кузову.

Існують воскові шампуні, що містять різні добавки, скажімо, силікон, які залишаються на поверхні у вигляді захисного шару.

Але плівка, що залишилася після миття засобом цієї групи, як правило, недовговічна. Вона змивається за 1 – 3 рази, після чого потрібна повторна обробка.

Окрему групу складають антикислотні препарати, які мають підвищену лужність (рН = 8 – 10), що дозволяє нейтралізувати руйнівний вплив на лакофарбове покриття агресивних сполук, присутніх у відпрацьованих газах.

При використанні звичайних та антикислотних шампунів на лакофарбову поверхню необхідно нанести додатковий захисний шар. Для цього використовують воски і спеціальні поліролі, які також відновлюють блиск і "наводять" на поверхні глянець.

Поліролі випускаються у вигляді рідин, гелів та паст. У домашніх умовах зручніші за все рідкі аерозольні поліролі.

Взимку найкраще застосовувати багатокомпонентні склади, так звані "поліролі-кондиціонери". Вони містять не тільки натуральні або синтетичні воски, але й комбіновані полімери на кшталт тефлона, силікону, що зміцнюють захисне покриття та знижують його зледеніння.

Існують спеціальні "зимові" поліролі з покращеними властивостями, які мають підвищену стійкість до агресивного впливу солі та інших антиобмерзальних реагентів і зберігає працездатність при низьких температурах.

Для нанесення на поверхню кузова додаткової захисної плівки використовують препарати на основі восків. Умовно їх класифікують на дві групи – рідкі та тверді. Рідкі препарати містять натуральний чи синтетичний віск. Вони залишають тонку захисну плівку, яка "працює" лише до наступного миття.

Тверді воски у вигляді пасти наносити на кузов і полірувати можна, звичайно, вручну, але краще робити це шляхом вбивання за допомогою спеціального обладнання. Тверді воски забезпечують міцніше захисне покриття, яке залишається на кузові 4 – 6 місяців і витримує 5 – 7 мийок нейтральними шампунями.

Нагадаємо, раніше ми писали, що потрібно покласти під килимок авто взимку.