RU  UA  EN

Четвер, 21 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

21 листопада

Всі новини

Інакше – великий штраф: які авто в Україні обов'язково мають пройти техогляд та скільки він коштує

В Україні водії мають проводити обов'язковий технічний огляд автомобілів. Його мають проходити вантажівки, автобуси та автомобілі, які використовують для комерційного перевезення пасажирів.

"Апостроф" повідомляє все, що потрібно знати про техогляд у 2023 році.

Читайте також: Чи має право поліцейський вимагати від водія протоколу техогляду: українцям дали відповідь

Які авто мають проходити техогляд

  • легкові авто таксі та машин, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку (віком більше двох років);
  • вантажні авто вантажопідйомністю до 3,5 тонни та причепи до них (віком понад два роки);
  • вантажні авто вантажопідйомністю понад 3,5 тонни та причепи до них (незалежно від віку);
  • причепи до легкових автомобілів, які належать фізособам-підприємцям і юридичним особам та використовуються з метою отримання прибутку.

Для того, щоб пройти техогляд, необхідно мати такі документи:

  • свідоцтво про реєстрацію авто;
  • документ, що засвідчує особу власника (для фізосіб);
  • копія свідоцтва про держреєстрацію юрособи (для компаній);
  • доручення від власника, якщо його інтереси представляє інша особа;
  • документ про перевірку газових балонів (за наявності ГБО);
  • дозвіл на спеціальні світлові та звукові прилади (за їх наявності).

Ціни на техогляд

Вартість залежить від типу транспорту та його маси:

  • від 1120 грн - для легкової автівки;
  • від 1344 грн - для автобуса масою понад 5 тонн;
  • від 1440 грн - для вантажної машини масою понад 12 тонн;
  • 1120 грн - 1322 грн - для причепів.

Тариф на техогляд решти комерційного транспорту лежить в межах зазначеного діапазону.

Вартість більша для машини з ГБО.

Штрафи за ігнорування техогляду

В Україні за їзду без техогляду передбачається штраф у 17 тисяч гривень, але це правило не стосується деяких категорій транспорту. Не накладатимуть санкції на авто, які не виїжджають на дороги загального користування та якщо їх використовують виключно на території підприємств. Це можуть бути машини для заводів, автобаз, кар'єрів тощо.

Як повідомляв "Апостроф", в Україні можуть скасувати евакуацію автомобілів інспекторами з паркування під час війни.

  • Ще новини на тему:

В Україні спростять замовлення гарних автономерів: у МВС назвали дату

Штрафи автофіксації повертаються до "Дії": на які зміни важливо звернути увагу

Українців стали частіше штрафувати за популярне "порушення": чому це незаконно