RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

21 листопада

20 листопада

19 листопада

Всі новини

Символіка із змістом: що означають логотипи семи топових автобрендів

Експерти склали список автомобілів, які краще не купувати у країнах Європи, навіть якщо їх виробляють всесвітньо відомі бренди.

"Апостроф" принагідно пише, що саме означають логотипи найбільш популярних іноземних автівок.

Читайте: Знак рибки на авто: що означає і навіщо наклеюють

TOYOTA

Завод текстильних верстатів Toyoda Automatic Loom Works у 1935 році вирішив виробляти автомобілі. На чолі організації тоді стояв Киічиро Тойода, прізвище якого і лягло в основу торгівельної марки. Одні кажуть, що еліпси в логотипі є зображенням стилізованої ткацької петлі, але їм опонують інші, які запевняють, що у знаку автомобіля просто зашифрована назва Toyota.

RENAULT

Витягнутий ромб, що імітує форму діаманта, з'явився в 1925 році. З того часу зображення кардинально видозмінювалося декілька разів. Черговий ребрендинг відбувся у 2021 році й фірмовий знак замість об'ємного став плоским і монохромним.

NISSAN

Спочатку червно-синій логотип компанії символізував сонце та небо, але у 2020 році Nissan "спростив" фірмовий знак. Самі японці зазначають, що розірване коло символізує "цифрові зміни", які відбулися в суспільстві.

BMW

Компанія "Bayerische Motoren Werke" у якості логотипу узяла баварський прапор, спеціально "переплутавши" кольори, оскільки закон забороняє використовувати офіційну символіку країни.

FORD

Підпис родоначальника бренду Генрі Форда розміщений у овалі емблеми. У компанії зазначають, що таким чином вони віддають данину традиціям.

MERCEDES

Материнська компанія Mercedes-Benz Daimler Motoren Gesellschaft спочатку виробляла двигуни для авіації і суден, тому зірка з трьома променями на емблемі є символом справжньої досконалості марки у повітрі, на воді та на суші. А свою назву марка отримала від імені дочки засновника Еміля Еллінека. До речі, компанія зареєструвала й чотирипроменеву зірку як торгову марку, проте за фактом використовувала тільки з трьома променями.

AUDI

Зімкнуті кільця означають партнерство компаній Audi, Horch, Wanderer і DKW, які й заснували бренд. Спочатку лого Ауді використовувався тільки на гоночних машинах, а звичайні автомобілі кожна компанія випускала зі своєю емблемою. Але у 1932 році підприємства об'єдналися.

Нагадаємо, раніше ми писали, навіщо ззаду на авто водії вішають маленьке відерце.

  • Вас може зацікавити:

Навіщо потрібна ручка над сидінням водія авто: відповідь дуже здивує

Попит на авто з пробігом зростає: найсвіжіший рейтинг іномарок серед українців

Надійні та вигідні: названо найпопулярніші моделі авто на вторинному ринку