Експерти назвали найкращі електромобілі на ринку Сполучених Штатів для покупки у 2023 році. У ТОП-10 новеньких моделей електрокарів потрапили популярні бренди.
Про це повідомляє видання Gulfnews.
Читайте також: Майже третина – електрокари: свіжий рейтинг "американських" авто серед українців
ТОП-10 нових моделей 2023 року
У рейтингу електромобілів лідирує Tesla. Також до гонки приєдналися Lexus, Fisker, BMW.
У той час як американський ринок електромобілів, що зароджується, продовжує розвиватися, останніми тижнями надійшли в продаж 10 нових моделей, що збільшило кількість автомобілів і вантажівок з живленням від акумуляторів, з яких американці можуть вибирати, до 51. Це набагато менше, ніж сотні моделей, які пропонуються в Китаї, або понад 80 моделей, доступних у багатьох європейських країнах, проте їх кількість швидко зростає. У цей час 12 місяців тому в США було лише близько 30 моделей.
За даними S&P Global, у другому кварталі на електромобілі припало 7,3% продажів нових автомобілів у США. І більшість нових транспортних засобів – це як розкішні моделі, так і стартапи із невеликим виробничим досвідом.
BMW i5 і i7. Німецькі бренди, які складають серце сегмента розкоші, продовжують заповнювати зону електромобілів. BMW зараз постачає i5 і більший i7 – два електричні седани, які приєднуються до i4, свого стартового електромобіля, і свого електричного позашляховика iX, який дебютував наприкінці 2021 року. З i5 BMW прагне створити седан Goldilocks. Він проїжджає 295 миль на зарядці — трохи більше, ніж базова модель i4 — і перевозить трохи більше речей. Звичайно, він також коштує трохи дорожче ($66 800). i7 підіймається ще вище в соціально-економічному плані. Він коштує 105 700 доларів, за які можна придбати потужну батарею, яка розрахована на 321 милю, а також безліч розкішних деталей, як-от люк на даху зі світлодіодним світловим шоу.
Позашляховик Mercedes EQE. Mercedes залишається на крок попереду, випускаючи позашляховик EQE, свою п’яту повністю електричну модель для США. Позашляховик EQE коштує від 77 900 доларів, по суті, є електричною версією Mercedes GLE, однієї з найбільш продаваних моделей бренду. EQE може проїхати 279 миль на зарядці, пожертвувавши невеликим запасом ходу порівняно з версією седан. Але його інтер’єр пропонує ті самі настрої космічного корабля, з акцентованим освітленням, і масивним центральним екраном, який накладає напрямок на живу відеоподачу дороги попереду.
Audi Q8 e-tron і e-tron Sportback. Ще одним показником дозрівання ринку електромобілів є те, що Audi відмовляється від свого початкового позашляховика середнього розміру e-tron на користь більш сегментованої лінійки продуктів. Компанія вже має Q4 e-tron, позашляховик початкового рівня, і тепер вона розміщує Q8 та e-tron Sportback над ним – два більших, шикарніших круїзера Costco. По суті, це той самий автомобіль, але лінія даху на Sportback опускається до задньої частини автомобіля, створюючи більш спортивний силует і більш слизьку аеродинаміку. Обидві моделі оснащені потужною батареєю ємністю 114 кВт/год і цінниками від 74 400 доларів США.
Genesis Electrified GV70. The Looker: Genesis скористався коротким шляхом до живлення від батареї, просто замінивши нутрощі деяких своїх газових моделей. Electrified GV70 - це остання подібна модель, що створює більш спортивну та тихішу версію позашляховика середнього розміру. Починаючи з ледь сором’язливих 66 000 доларів, машина має перевагу над меншим електромобілем бренду GV60. Однак він постачається з такою ж батареєю, тому GV70 не проїде так далеко на зарядці. Оцінюють у приблизно 236 миль.
Lexus RZ. У той час, як більшість люксових брендів перемикають свою стратегію електромобілів на другу або третю передачу, Lexus тільки виходить з конвеєра, випускаючи свій RZ 450e, перший електромобіль бренду. Ще один електромобіль із геометрією, схожою на космічний корабель, машина багато в чому поділяє свою архітектуру з Toyota bZ4X, корпоративним братом. З запасом ходу всього 220 миль Lexus, здається, вже відстає. Тим не менш, з початковою ціною в $60 000, RZ також набагато легше придбати, ніж деякі з його німецьких конкурентів.
Fisker Ocean. Останніми роками були запущені три повністю нові автомобільні компанії: Lucid, Polestar і Rivian. Тепер ще двом вдалося пройти складний і дорогий перехід від автомобільної компанії до автовиробника. Устаткування Fisker націлене на серце ринку електромобілів, що розвивається: невеликий позашляховик із вражаючим запасом ходу 360 миль і ціною, що трохи нижча від конкурентів класу люкс — 68 999 доларів США.
VinFast VF8. В’єтнамський стартап, нарешті зламав ринок США зі своїм VF8. Починаючи з 46 000 доларів, позашляховик середнього розміру здатний проїхати 264 милі. На даний момент VF8 імпортується, але виробництво планується на новому заводі в Північній Кароліні.
Hyundai Ioniq 6. Остання пропозиція Hyundai, мабуть, є єдиним новим електромобілем, який займає середину масового ринку. Ioniq 6, крутий седан, швидко отримав купу нагород і похвал від автомобільних критиків. Інженери Hyundai зробили акцент на аеродинаміці автомобіля, що допомогло їм досягти рідкісного парадоксу: вражаючих показників запасу ходу завдяки відносно малим батареям. Варіант Ioniq 6 Long Range проїжджає 361 милю на зарядці зі скромною батареєю ємністю 77,4 кВт-год, що робить його зеленим результатом, поступаючись лише Lucid Air у рейтингу електромобілів Bloomberg Green. Більше того, ціна установки починається лише з 41 600 доларів.
Нагадаємо, раніше ми писали про вісім найкращих електрокарів, які можна купити у 2023 році.
- Вас також може зацікавити:
Чому гілочки на даху авто – погана ознака: досвідчені водії розкрили секрет
В Україні хочуть ввести штрафи для "гонщиків": де буде діяти заборона
Майже ніхто не здогадується: поради водіям-початківцям з налаштування бічних дзеркал