RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

21 листопада

Всі новини

​Що "вбиває" двигун вашого авто: ТОП-5 причин

Українське видання розповіло про головні причини поломки найдорожчої частини автомобіля та способи боротьби з різними видами забруднень, які стануть запорукою довгої служби двигуна.

Розгорнуте пояснення було опубліковано на сайті видання “Автосвіт”.

Читайте також: З такими точно не розоришся: ТОП-10 автомобілів з найменшою витратою палива

1. Механічне зношування деталей

Деталі, що працюють на тертя, схильні до агресивного зносу поверхонь та утворення дрібних частинок, які є забруднювачем. Циліндри, поршні та кільця, а також колінчастий та розподільний вали – основні жертви цього зносу. Всі частинки, що утворюються в процесі, потрапляють у моторну оливу, забруднюючи її.

Зарадити цьому мав би фільтр, але при холодному і в’язкому мастилі воно насилу продавлюється через фільтрувальну штору, що викликає відкриття перепускного клапана і олива залишається без очищення. Також тонкість відсіву фільтрувальної штори пропускає частинки, що менші ніж 25-45 мікрон, тому вони продовжують циркулювати по системі змащування.

Методи вирішення проблеми:

  • використовувати якісні фільтри;
  • якомога частіше змінювати оливу.

2. Продукти згоряння пального

Ці продукти утворюються в пристінному шарі камери згоряння де вуглеводневе пальне окислюється киснем з повітря, через що утворюються частинки сажі, які, в свою чергу, забруднюють моторну оливу. Варто відзначити, що у дизелях сажі утворюється набагато більше, аніж у бензинових двигунах.

Методи вирішення проблеми:

  • слідкувати, щоб розпилювачі форсунок у машин на бензині та дизелі, а також свічки запалювання у бензинових двигунів завжди працювали правильно, відповідно до порад виробника.

3. Картерні гази

Ці продукти згоряння токсичні і більш брудні, на відміну від звичайних вихлопних газів. Через них страждає дросельний вузол, адже масляниста субстанція покриває дросельну заслінку, порушуючи роботу "електронного газу". Якщо привід заслінки механічний, то відкладення порушують роботу регулятора холостого ходу. Якщо ж двигун з безпосереднім упорскуванням пального, то тарілки та стрижні клапанів покриваються товстим шаром нагару.

Методи вирішення проблеми:

  • розкоксування кілець має зарадити, а якщо ж ні, то доведеться розбирати двигун, дефектувати його та ремонтувати;
  • тримати оливовідділювач у справному та чистому стані;
  • контролювати чи справний клапан, який управляє потоком картерних газів;
  • регулярно промивати дросельний вузол та регулятор холостого ходу;
  • періодично знімати впускний трубопровід та промивати його і впускні клапани (для двигунів з безпосереднім упорскуванням пального.

4. Система EGR

Якщо рециркуляція відпрацьованих газів починає заважати клапану повністю закриватись на потрібних режимах, то надлишок відпрацьованих газів призведе до забруднення впускного тракту.

Методи вирішення проблеми:

  • стежити за чистотою клапана та всього тракту EGR;
  • вчасно обслуговувати та ремонтувати систему.

5. Каталітичний нейтралізатор

Руйнування нейтралізатора може призвести до потрапляння частинок кераміки до циліндрів, що загрожує швидким зносом циліндро-поршньової групи, а згодом і всього двигуна.

Методи вирішення проблеми:

  • заправляти автомобіль якісним пальним;
  • час від часу робити перевірку за допомогою ендоскопа.

Раніше ми розповідали, що в Україні готують нові правила реєстрації вживаних авто.

  • Вас може зацікавити:

Як заряджати телефон в авто, щоб не пошкодити гаджет: корисні поради

"Бог мене благословив новою Ferrari": одіозний Мунтян похвалився подарунком від вірян

Що не можна робити при запуску двигуна авто: заборони і поради водіям