Введені урядом обмеження на пересування громадським транспортом в Києві можуть привести до того, що жителі міста навіть після карантину пересядуть на авто і тим самим сильно зіпсують екологічну ситуацію в місті.
Про це повідомив в коментарі "Апострофу" експерт по міській логістиці Дмитро Беспалов.
"Карантин, заблокувавши громадський транспорт, перетворив його в спецперевезення. Це дуже поганий сигнал, основним засобом пересування став автомобіль. В майбутньому це сильно відгукнеться. Після карантину я не уявляю, як вмовити людей зробити місто орієнтованим на громадський транспорт і відмовитися від авто. Також висока ймовірність інвестицій в особисті авто, люди будуть купувати активніше", - заявив експерт.
Він уточнив, що український уряд став унікальним у питанні громадського транспорту, заблокувавши його фактично в умовах пандемії, в той час, як в інших демократичних країнах людям йдуть назустріч і піклуються про комфорт їх пересувань.
"В інших країнах, наприклад, в США, збільшують кількість одиниць громадського транспорту, навіть робили його безкоштовним. Наш уряд живе на іншій планеті, вони відкривають театри і салони краси, не розуміючи, що люди до них не доїдуть. Ніхто з тих, хто приймав це рішення, не їздить на громадському транспорті і не розуміє, що для людей це єдина транспортна можливість", - зазначив він.
Тим часом на початку квітня Київ внаслідок пожеж у Чорнобильській зоні побив рекорд по забрудненості повітря і очолив список міст світу з найгіршою екологією.
Детальніше про те, як в Україні будуть запускати громадський транспорт після карантину, читайте в матеріалі "Апострофа": Двері закриваються: коли громадський транспорт в Україні знову поїде.