Компанія Facebook, котра втратила мільярди доларів через збій у найбільшій соціальній мережі у світі, змінить назву на Meta, щоб асоціюватися не з соцмережею, а з "мета-Всесвітом".
Про це повідомив засновник компанії Марк Цукерберг на презентації її ребрендингу.
"Зараз наш бренд так тісно пов'язаний з одним продуктом. Але згодом, я сподіваюся, нас розглядатимуть як компанію-мета-Всесвіт", - заявив Цукерберг. Водночас соцмережі Facebook, Instagram та Whatsapp збережуть свої початкові назви.
Раніше він заявляв, що майбутнє компанії виходитиме далеко за межі її поточного проекту зі створення соціальних додатків та деякого обладнання для їхньої підтримки. Натомість Meta прагнутиме створити максималістський, взаємопов'язаний набір вражень прямо з наукової фантастики — світу, відомого як мета-Всесвіт.
Підрозділи компанії, орієнтовані на продукти для спільнот, творців, комерції та віртуальної реальності, все більше працюватимуть над реалізацією цього бачення, сказав він.
"Що, я думаю, буде найцікавішим, то це те, як ці теми об'єднаються у велику ідею, - сказав Цукерберг. - Наша головна мета у всіх цих ініціативах - допомогти втілити мета-Всесвіт у життя".
Нагадаємо, раніше "Апостроф" повідомляв, що Цукерберг став жертвою витоку даних із Facebook.