Росія втратила фактор несподіванки та анонімності в інформаційній боротьбі з країнами Заходу.
Про це розповів старший редактор тижневика The Economist і віце-президент CEPA – "Агентства аналізу центрально-європейської політики" - Едвард Лукас, передає сайт "Голос Америки".
"Тепер у людей відкрилися очі. Вони очікують нападу. Особливо, під час німецьких або французьких виборів. Росія також втратила перевагу анонімності. Тому що ми набагато ретельніше переглядаємо акаунти в соцмережах, на веб-сайтах, в Інтернеті, щоб відрізнити справжні загрози", - зазначив Лукас.
На його думку, у боротьбі з російською інформаційною агресією необхідно ретельно перевіряти відповідність ЗМІ критеріям законодавства.
"Треба дивитися, хто розміщує рекламу на таких сайтах, і відрізати це фінансування. Придивлятися до людей, які дають коментарі каналах RT і Sputnik", - вважає віце-президент CEPA.
Як повідомляв "Апостроф", раніше в соцмережах висміяли візит Марін Ле Пен в Росію.