RU  UA  EN

Понеділок, 23 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55
Світ

Новини

22 грудня

Всі новини

"Життя налагоджується": в Кремлі хочуть створити конвеєр позитивної пропаганди

У Кремлі розробили пропагандистський план під умовним гаслом "життя налагоджується", щоб вибори, в яких, як очікується, візьме участь президент РФ Володимир Путін, не проходили в депресивній обстановці.

Про це йдеться в матеріалі ВВС.

Пов'язано це з тим, що до виборів президента в країні залишилося всього п'ять місяців, а важка економічна ситуація сильно позначається на соціальному самопочутті росіян.

Перший заступник голови адміністрації Сергій Кирієнко, який займається внутрішньою політикою, вже провів наради з федеральними органами влади і попросив їх систематизувати збір і надання інформації, яку можна було б використовувати для демонстрації поліпшення життя, розповіли два близьких до Білого дому і один до Кремля співрозмовника, не уповноважені давати офіційні коментарі ЗМІ з цього питання.

Підготовка доповідей про позитивні події також поставлена на окремій нараді і керівникам регіонів.

"В адміністрації президента відгукнулися на прохання міністерств і відомств, які потребують інформаційної підтримки реалізованих проектів. Корисно домагатися популяризації змін, які позитивно впливають на життя людей", - сказав анонімний чиновник адміністрації президента РФ.

"ЗМІ влаштовані так, що негативна інформація завжди поширюється швидше. Про аварію всі напишуть, а про реалізований інвестиційний проект немає, скажуть "реклама". Державні ЗМІ, конкуруючи з комерційними, також часто фокусуються на "гучних" сюжетах негативної природи", - пояснив сенс нового проекту чиновник адміністрації президента.

Також наголошується, що російські державні ЗМІ перевантажені негативом, зокрема новинами про війну на Донбасі, Сирії і складні відносини із Заходом.

"Спроба створити проект такого інкубатора позитивних новин є, але я не бачу, що цей конвеєр вже заробив. На телебаченні поки занадто багато агресії, в тому числі в політичних ток-шоу. Навчитися створювати формат, коли позитивні новини сприймалися б як дійсність, поки нікому не вдається", - зазначив політолог Михайло Виноградов.

Як повідомляв "Апостроф", відомий російський соціолог Ігор Ейдман назвав п'ять прийомів "промивання мізків", які використовує російська пропаганда.