У Конгресі США в середу, 1 листопада, оприлюднили безліч прикладів політичної реклами Росії в Facebook і Twitter, яка демонструє спроби Кремля поляризувати думку американського електорату в таких питаннях, як расова дискримінація, релігія і насильство з боку поліцейських.

Про це пише видання The New York Times.

Зокрема, російські користувачі створювали акаунти, назви яких схожі на деякі громадські рухи та організації, з метою викликати стурбованість американців з приводу дій поліції, а також інші облікові записи, які пропагують посилення антиіммігрантської політики.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Крім цього, один із створених Росією акаунтів під назвою Army of Jesus (Армія Ісуса) опублікував картинку, на якій зображена боротьба Христа з дияволом. Напис на даній картинці свідчила: "Сатана: моя перемога – перемога Клінтон!".

Ця інформація прозвучала на другий день слухання конгресменами справи про втручання РФ в американські вибори за допомогою Facebook, Twitter і Google. Відзначається, що конгресмени від Демократичної і Республіканської партії лишилися невдоволені відповідями на їх запитання представниками зазначених компаній, вважаючи їх неінформативними і розпливчастими.

Зазначені облікові записи були створені російським Агентством інтернет-досліджень (Internet Research Agency), що є так званою "фермою" ботів або "тролів".

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Як повідомляв "Апостроф", Facebook назвав величезне число американців, які були охоплені політичною рекламою РФ.